AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Ville dere ha fortalt en dame dere hadde holdt på med en stund at hun ble "vakrere og vakrere" dersom dere kun var ute etter en ONS, eller er det da mer følelser med i bildet? Anonymous poster hash: f8c9c...d2a
Mr.Omg Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg hadde ikke sagt noe sånt uten at det var følelser med i bildet
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Nei.. Jeg ville ikke ha fortalt noen det, sånn. Anonymous poster hash: 28877...976
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Nei.. Jeg ville ikke ha fortalt noen det, sånn. Anonymous poster hash: 28877...976 Du mener at du ikke hadde fortalt noen det dersom det ikke var følelser i bildet? Eller ville du ikke ha sagt det til noen uansett hva?Anonymous poster hash: f8c9c...d2a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Du mener at du ikke hadde fortalt noen det dersom det ikke var følelser i bildet? Eller ville du ikke ha sagt det til noen uansett hva?Anonymous poster hash: f8c9c...d2a Jeg ville ikke ha sagt det til noen uansett hva. Sånn. Anonymous poster hash: 28877...976
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Man får ikke følelser av en ons. Og ja, jeg kunne gjerne sagt noe sånt ( da jeg var mellom 20 og 25) for å få noen til sengs
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Ville dere ha fortalt en dame dere hadde holdt på med en stund at hun ble "vakrere og vakrere" dersom dere kun var ute etter en ONS, eller er det da mer følelser med i bildet?Anonymous poster hash: f8c9c...d2a Hvor lenge har dere holdt på (dersom spørsmålet gjelder en du holder på med)? Har dere vært til sengs? Hvilket inntrykk har du ellers av han? Du har fått 3 forskjellige svar fra menn, og som du ser, er folk forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Ville dere ha fortalt en dame dere hadde holdt på med en stund at hun ble "vakrere og vakrere" dersom dere kun var ute etter en ONS?Anonymous poster hash: f8c9c...d2a Ja. Gutter kan si alt mulig for å få seg noe.. Å spille interessert og "med følelser" kan være aktuelt. Anonymous poster hash: 6e1d0...bd5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Hvor lenge har dere holdt på (dersom spørsmålet gjelder en du holder på med)? Har dere vært til sengs? Hvilket inntrykk har du ellers av han? Du har fått 3 forskjellige svar fra menn, og som du ser, er folk forskjellige. ? En ons er en ons. Hvilket inntrykk hun ellers har av han spiller nok liten rolle. Selv en som fremstår som en ordentlig bra fyr, kan gjøre litt av hvert hvis han tror det vil gi ham et ligg. Anonymous poster hash: 6e1d0...bd5 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Hva som helst, nesten. Men ikke kun for ett ligg da. Det blir nok flere ser jeg for meg. Hehe. Anonymous poster hash: 28877...976 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Hvor lenge har dere holdt på (dersom spørsmålet gjelder en du holder på med)? Har dere vært til sengs? Hvilket inntrykk har du ellers av han? Du har fått 3 forskjellige svar fra menn, og som du ser, er folk forskjellige. Vi har holdt på en veldig god stund, uten at han har "fått seg noe". Vi ser hverandre sjelden, og flørten har eskalert den siste tiden. Da har det gjerne kun vært direkte seksuelt rettet, før han i går skrev at jeg ble vakrere og vakrere (vi møtte hverandre veldig kort helt tilfeldig tidligere på dagen). Anonymous poster hash: f8c9c...d2a
Tidus Skrevet 22. august 2013 #12 Skrevet 22. august 2013 I min minst stolte alder, ville jeg sagt hva som helst for å få pult... Utenom E-ordet.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #13 Skrevet 22. august 2013 For meg er nemlig "vakker" et mer "kjærlig" kompliment, mens "sexy", "digg" osv. er mer slikt man kan slenge ut av seg til den man ønsker et ligg med. Han skrev dessuten dette om at jeg ble "vakrere og vakrere" etter at vi tilfeldigvis hadde støtt på hverandre på gaten tidligere på dagen. Hadde han kun vært ute etter én ting, og vært helt uten følelser for meg, hadde han vel ikke sittet og tenkt på hvordan jeg så ut fullt påkledd på gata?Anonymous poster hash: f8c9c...d2a
Gjest Snuppeluren Skrevet 22. august 2013 #14 Skrevet 22. august 2013 Nå er ikke jeg mann, men for min del er "vakker" et mer seriøst kompliment enn komplimenter som, ja, "sexy", "digg" osv...for å sette det på spissen: En playboymodell kan for mange være sexy, men hun er ikke nødvendigvis vakker av den grunn.. Ga dette noen mening?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #15 Skrevet 22. august 2013 Det var ikke langt unna copy & paste da. ^^ Anonymous poster hash: 28877...976
Gjest Snuppeluren Skrevet 22. august 2013 #16 Skrevet 22. august 2013 Det var ikke langt unna copy & paste da. ^^ Anonymous poster hash: 28877...976 Hehe, ser nå at jeg og ts tenker ganske likt angående bruken av vakker. Ble avbrutt mens jeg drev og skrev innlegget mitt, og refreshet ikke siden før jeg svarte.. Uansett; jeg står for det jeg skrev.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #17 Skrevet 22. august 2013 Ville dere ha fortalt en dame dere hadde holdt på med en stund at hun ble "vakrere og vakrere" dersom dere kun var ute etter en ONS, eller er det da mer følelser med i bildet?Anonymous poster hash: f8c9c...d2a Så lenge han ikke begynner og lyge på seg kreft, så er det nok ekte kjærlighet.
LetoAtreides Skrevet 22. august 2013 #18 Skrevet 22. august 2013 Jeg har vært i fast forhold for lenge. Men jeg regner med følelsene også rives med, så jeg tror absolutt jeg hadde vært kapabel til å la det slippe ut.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #19 Skrevet 22. august 2013 Hehe, ser nå at jeg og ts tenker ganske likt angående bruken av vakker. Ble avbrutt mens jeg drev og skrev innlegget mitt, og refreshet ikke siden før jeg svarte.. Uansett; jeg står for det jeg skrev. Vel, det er kanskje vanskelig noen ganger å se hvor ting kommer fra da, men ikke alltid da. Flott at du står for ting du skriver. Det er en sjelden vare i disse dager føler jeg. Anonymous poster hash: 28877...976
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #20 Skrevet 22. august 2013 Jeg har vært i fast forhold for lenge. Men jeg regner med følelsene også rives med, så jeg tror absolutt jeg hadde vært kapabel til å la det slippe ut. Det begynner å bli sent for meg. Mener du at uansett om man vil innrømme det eller ikke, så er det følelser i sving, og derfor slipper slikt ut?Anonymous poster hash: f8c9c...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå