Gå til innhold

Rød løper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe billig rød løper? Synes de er så j......... dyre! Skulle aller helst hatt ca 30 meter og må ha det iløpet av en uke.

Undersøkte på å leie, men det er jo ca halv pris av å kjøpe. Da kan jeg like gjerne kjøpe så slipper jeg å stresse med henting og levering da jeg har tusen ting å ordne fra før. Må vel gå ann å få solgt den igjen for halv pris også? De som har stått på Finn.no har i alle fall gått fort.

Noen som eventuelt vet om noen i Sverige i nærheten av Strømstad? (om disse er billigere der) Skal uansett dit en dag i neste uke.

Anonymous poster hash: d381c...83a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte ikke Dorthe Skappel på Europris? Hehe, ikke at jeg vet prisen da, men mente jeg så det på Amandaprisen-showet :)

Skrevet

Kjøpte ikke Dorthe Skappel på Europris? Hehe, ikke at jeg vet prisen da, men mente jeg så det på Amandaprisen-showet :)

Ja Europris hadde faktisk :biggrin: Men de var bare en meter bred og tre meter lange. Jeg bør aller helst ha rundt 30 meter.

Skrevet

Ja Europris hadde faktisk :biggrin: Men de var bare en meter bred og tre meter lange. Jeg bør aller helst ha rundt 30 meter.

Da kjøper du 10 og legger etter hverandre. Er vel ikke verre enn det? :klo:

Anonymous poster hash: 75803...d4a

• Liker 1
Skrevet

Da kjøper du 10 og legger etter hverandre. Er vel ikke verre enn det? :klo:Anonymous poster hash: 75803...d4a

Da kan det bli mange snublefeller bortover;-) skal brukes ute og ikke helt jevnt underlag.

Kjøpte hos et firma i dag, fikk til slutt 15% rabatt og frakt inkludert da jeg kjøpte en hel rull som var 30 meter:)

• Liker 1
Skrevet

Hva skal du med så lang løper egentlig?

Anonymous poster hash: 44fcf...1e8

Skrevet

Hva skal du med så lang løper egentlig?Anonymous poster hash: 44fcf...1e8

Ha til vielsen som er ute til fjells. Bedre at slepet går langs løperen enn bakken:)

• Liker 1
Skrevet

Så heller kjøpe 30 meter rød løper enn å velge en kjole uten slep i utgangspunktet? Jaja.

Anonymous poster hash: c2e30...46c
Skrevet

Så heller kjøpe 30 meter rød løper enn å velge en kjole uten slep i utgangspunktet? Jaja.

Anonymous poster hash: c2e30...46c

Hadde egentlig tenkt å velge uten slep, men kjolen som viste seg å være min drømmekjole hadde et lite slep. Da løser vi det greit med å legge ut en løper, så er det ikke lenger noe problem.

Regner med å få solgt den igjen:-) Har fulgt med en stund og alle som har ligget på finn.no har blitt borte relativt kjapt. Tipper "tapet" blir ca likt som om jeg hadde leid. Men nå når jeg kjøpte slipper jeg å tenke på levering og henting på en ellers full dag :danse:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...