Arlandria Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Hei, jenter! Jeg fant noen nydelige sko som var akkurat hva jeg ville ha for en måned eller to tilbake og mente på at jeg lagret linken. Nå finner jeg den ikke! Er det noen som syns dette høres kjent ut? Nettsiden var på norsk med hvit bakgrunn. Den solgte klær og sko i forskjellige merker, mye dyrt og noe billig. De skoene jeg fant var i to farger, sort og rødt (altså, noen helt røde, noen helt sorte) i lakk. Blank "plast-aktig" skinn, om man kan kalle det det. De var høye, litt platå og ankelstropp på midten, ikke helt oppe eller langt nede på foten. Skoene kostet max 600, og syns å huske at de lå på 299. Selve merket syns jeg å huske var et kvinnenavn, hvertfall to ord. Luuuurer på om det første startet på A. Syns jeg husket at jeg googlet merket, og fikk opp at det enten var svensk eller italiens. http://citysko.mamutweb.com/Resource/File/93/2609_Dolly_30_Svart_lakk_thumb.JPG De kan minne om disse, med mye tynnere hæl. Er likt stoff og stroppen sitter omtrent på samme sted. Høres noe av dette kjent ut, jenter?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 (endret) Den her? Endret 22. august 2013 av Gjest
Arlandria Skrevet 25. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2013 Ligner ganske mye faktisk, men nei De jeg så på var enten helsorte eller helrøde, og ikke med detaljer i andre farger. Men takk for at du prøvde, Gjest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå