AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Jeg bestiller produkter derifra, leser litt om at det er delte meninger om kvaliteten og om varene er ekte eller ikke. Kan varene virkelig være fake?Anonymous poster hash: a7d54...da4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Fyren som eier det startet hele karrieren sin med import fra Kina. Jeg kjøper konsekvent ikke kosmetikk fra asia siden det er der de fleste piratkopiene kommer fra. Anonymous poster hash: c0816...d63 2
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Alltid storfornøyd med det jeg får derfra. 2
Gjest Guilty Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Jeg har alltid vært fornøyd med alt jeg har fått derfra, og jeg har brukt siden mye.. Har også hatt produkter kjøpt fra salong og som jeg har bestilt derifra, ved siden av hverandre. Ingen forskjell i det hele tatt.. Men jeg har jo lest mye negativt om det og. Om det er fake eller ikke vet jeg ikke, men syns det er spesielt om det er noe fake der da jeg aldri har opplevd det. 1
Guybrush Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Det meste er rykter fra ansatte og eiere i norske frisørsalonger og hudpleiesalonger som hater å få konkurranse. Alle produktene importeres fra Europa fra butikker som er godkjent fra produsentene. Hvis ikke hadde det blitt paralellimport fra utenfor EU som ikke er lov hvis produsenten sier nei. Falske produkter kan snikes ombord i store containerhavner i eksempelvis nederland av kriminelle. De byttes da med de ekte av havnearbeidere. Falske produkter kan derfor også dukke opp i lagre hos produsenten. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Jeg er ikke fornøyd, men det var elektronikk, den eksploderte. Morsomt i ettertid, men jeg kunne skadet meg.
Sandie Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 (endret) Har bestilt endel ganger,og med unntak av en øyekrem som var helt inntørket i krukken har jeg vært fornøyd. Men den inntørkede kremen fikk meg til å lure da...om det er sant som enkelte har påstått,at det er gamle produkter.Den var ihvertfall steinhhard og helt ubrukelig. Endret 22. august 2013 av Sandie
muffin26 Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Det er noe som skurrer med den siden der siden så mange får gamle og fake produkter derifra. Feelunique har jeg bestilt hos i 3 år aldri fått noe falskt eller gammelt eller hørt om noen som har det
Guybrush Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Har bestilt endel ganger,og med unntak av en øyekrem som var helt inntørket i krukken har jeg vært fornøyd. Men den inntørkede kremen fikk meg til å lure da...om det er sant som enkelte har påstått,at det er gamle produkter.Den var ihvertfall steinhhard og helt ubrukelig. Kan ha stått lagret i høy temperatur eller frosset under transport før ankomst. Alder ser du på. Merking på emballasje. Noe alle har
Avalon Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Er veldig fornøyd med blivakker, aldri fått noe som har har vært inntørket e.l. Fikk en litt for gammel hudkrem fra en kjent hudpleiesalong engang, og det er igrunn det. Så produkter som enten har sett sine beste dager, eller vært utsatt for skader i transport osv, det kan du hvor som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå