Gå til innhold

Spontant besøk -vuæ hjelpes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et trøblete forhold gjennom fire år, fant jeg ut at han var utro mot meg i sommer. Han valgte å slå opp, men etter tre uker uten kontakt fra min side sto han på døra mi og unnskyldte.

Jeg tok ham ikke tilbake med det samme, men vi ble enige om å ta ting med ro. Han dro på ferie og vi har snakket masse på meldinger og vi har avtale når han kommer hjem. Jeg har savnet han veldig..

Rett etter han slo opp tok en gammel kamerat kontakt med meg. Han var drømmemannen før, og han har virkelig hele pakka.

Han har spurt meg flere ganger på date osv, men jeg har avvist pga situasjonen min. I dag gadd han ikke mer, og sa at jeg burde være klar om 15min.

Jaggu sto han der på døren 15min senere. Jeg trodde egentlig han tulla, så jeg sto jo der i pysjen med hårkur i håret..

Han var her en time, vi prata om alt og ingening. Han var nervøs, men allikevel veldig hyggelig.

Jeg ble liksom glad, nervøs og redd på samme tid.

Føler meg som en rumpe mot eksen min som jeg skal være med i morgen.

Bør jeg si noe?

Er det riktig av meg å føle dårlig samvittighet?

Nå vil han nye planlegge ny "date".. Hjelp det går litt fort..

Anonymous poster hash: d2980...56a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj!!! Hm.. la meg tenke litt..

Hva kjenner du selv?? Hva slags følelser skapte han nye i deg når han var med deg? Kontra den følelsen du har hatt i de årene du har vært i et trøblete forhold som ente med utroskap?

Skrevet

Oj!!! Hm.. la meg tenke litt..

Hva kjenner du selv?? Hva slags følelser skapte han nye i deg når han var med deg? Kontra den følelsen du har hatt i de årene du har vært i et trøblete forhold som ente med utroskap?

Jeg ble glad, og jeg våknet i dag og tenkte at det kunne vært koselig å møte han igjen. Men jeg ble også redd, for han er velutdannet med bena godt planta på jorda og jeg kan ikke forstå at han er interessert i meg. Vi har like interesser, og i går fant jeg ut at vi har lik humor, dessuten følte jeg meg komfortabel i hans selskap selv om begge var veldig nervøse.

Samtidig har jeg våknet i dag til to meldinger fra eksen min, jeg ble veldig glad og gleder meg til å se han igjen. Allikevel ligger tvilen der, jeg kjenner at tilliten min til han er tynn og jeg nærmest gruer meg til å finne ut hva fornoe dumt han har gjort mens han var på tur.

Noen ganger klarer jeg ikke å koble hodet til hjertet..

Skrevet

Hva skal du med en eks som har vært utro?

• Liker 5
Skrevet

Jeg ble glad, og jeg våknet i dag og tenkte at det kunne vært koselig å møte han igjen. Men jeg ble også redd, for han er velutdannet med bena godt planta på jorda og jeg kan ikke forstå at han er interessert i meg. Vi har like interesser, og i går fant jeg ut at vi har lik humor, dessuten følte jeg meg komfortabel i hans selskap selv om begge var veldig nervøse.

Samtidig har jeg våknet i dag til to meldinger fra eksen min, jeg ble veldig glad og gleder meg til å se han igjen. Allikevel ligger tvilen der, jeg kjenner at tilliten min til han er tynn og jeg nærmest gruer meg til å finne ut hva fornoe dumt han har gjort mens han var på tur.

Noen ganger klarer jeg ikke å koble hodet til hjertet..

Jeg tror at hvis du ser bort i fra fryken du kanskje føler for å ikke være bra nok i lengden hos han nye, så er valget klart. Som KateW sier, hva skal du med en eks som har vært utro og som du hele tiden går å forventer å få ubehagelige oppdagelser fra?

Jeg kjenner den følelsen så alt for godt. Håpet om at han skal innse at man er den eneste ene og at han ikke vil se på andre damer engang, samtidig som man hele tiden bare venter på å få høre noe snusk om han eller fra han.

Nei kom deg videre! Du kommer til å angre deg ihjel hvis du velger å gi eksen en ny sjanse og la den flotte mannen forsvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...