AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Del Skrevet 21. august 2013 Har noen av dere bestilt fra Cellbes.no? Enten fra nettsiden (som hadde reklameannonse her på KG tidligere) eller fra den reklamekatalogen de pleier å sende i posten. Jeg har bestilt derfra en gang før. Bestilte 2 par øredobber, hvor det ene paret falt fra hverandre da jeg pakket det ut av posen. Selve øredobbene så utrolig billige og sjaskete ut. De var bare laget av sånn kjempetynt aluminiun, eller hva det var. De så ikke sånn ut på bildet. Bestilte og en skjorte som så ekstremt billig ut (og det var den ikke!!) Den var laget av sånn tynt silkeaktig stoff, men på bildet så det ut som det var et annet stoff under sånn at den ville legge seg bedre. Men den hadde kun det tynne stoffet, som i tillegg var mye mattere enn det så ut på bildet. En venninne bestilte et par støveletter der, og de var av veldig dårlig kvalitet. Hadde også altfor tynt stoff så de ikke satt pent, og var mye mattere enn det så ut på bilde. Glidelåsen på den ene skoen var veldig vanskelig å dra opp. Da jeg sendte mail til dem om den lave kvaliteten på klærne, var de ikke særlig hyggelige. De var ikke frekke eller noe, men lite imøtekommende. Fikk bare et kort svar med informasjon om kvaliteten og ikke noe mer. Kunne gjerne tenkt meg en beklagelse eller ihvertfall en litt mindre "kald" mail. Jeg har nå funnet en del klær jeg har lyst på, som desverre er fra Cellbes. Jeg vet ikke om jeg gidder å bestille derfra igjen, men har veldig lyst på de klærne. Det er veldig styr med å returnere for jeg bor veldig kronglete til, og jeg sliter litt med mobilitet, Hva er deres erfaringer med Cellbes? Anonymous poster hash: da9f3...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 21. august 2013 #2 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg har bestilt en god del fra Cellbes (dog ikke smykker, så det kan jeg ikke svare på), og jeg er veldig fornøyd. Jeg har fått alt jeg skal ha til den kvaliteten jeg forventet. Jeg forventer ikke at plagget skal vare i 10 år (har bare ett plagg som har vart i 19 år!! (ikke kjøpt på Cellbes)), men det varer så lenge det er i mote og så lenge jeg vil bruke det. Det beste med Cellbes er at de har ganske fine klær i store størrelser, som jeg må ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Del Skrevet 21. august 2013 Det er de store størrelsene deres som jeg også trenger, og er grunnen til at jeg bestilte derfra. Jeg liker utvalget deres, og at de faktisk har en del fint som ikke er så "kjærringklær" som store størrelser pleier å være. Tydeligvis ikke så mye penger å tjene på å lage moteriktige klær til store damer ts Anonymous poster hash: da9f3...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Isabelle Skrevet 21. august 2013 #4 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg har tidligere bestilt en del fra Cellbes, men mesteparten har gått i retur pga svært dårlig kvalitet. Det eneste jeg er fornøyd med er nattkjolene og pysjamasene. Jeg har sluttet å handle der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå