Gå til innhold

Å rydde opp i livet sitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff og rota med ei ålreit dame i sommer. Vi har hatt en del kontakt i ettertid og snakket om å møtes igjen. Men nå har hun sagt at hun "må rydde opp i livet sitt først".

Det har etterhvert dukket opp rykter om at hun har kjæreste, men jeg er ikke helt sikker på hva som er status der.

Hvordan skal jeg tolke at hun skal "rydde opp i livet sitt"?

Anonymous poster hash: 6c25f...3a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ting i livet sitt som hun ikke er fornøyd med, og som hun har lyst til få ordne opp i før hun kan involvere seg med noen. Det kan være denne "kjæresten" som hun ikke ønsker å ha lenger, det kan være hvordan livet hennes er ellers. Jeg synes det er en utrolig bra ting når noen sier at de vil rydde opp i livet sitt først, fordi de da viser at de ikke har lyst til å involvere seg med noen før de er fornøyd med seg selv og livet de lever.

Det betyr at de ikke vil inn i noe forhold for at andre skal fikse, men de vil fikse selv først.

ta vare på henne, for det er ikke mange som er så innsiktsfulle og ærlige!

• Liker 4
Skrevet

Hun har ting i livet sitt som hun ikke er fornøyd med, og som hun har lyst til få ordne opp i før hun kan involvere seg med noen. Det kan være denne "kjæresten" som hun ikke ønsker å ha lenger, det kan være hvordan livet hennes er ellers. Jeg synes det er en utrolig bra ting når noen sier at de vil rydde opp i livet sitt først, fordi de da viser at de ikke har lyst til å involvere seg med noen før de er fornøyd med seg selv og livet de lever.

Det betyr at de ikke vil inn i noe forhold for at andre skal fikse, men de vil fikse selv først.

ta vare på henne, for det er ikke mange som er så innsiktsfulle og ærlige!

Det er veldig sant det du sier her, om innsiktsfull og ærlig. Og slik har det vært fra dag 1 også egentlig. :)

Altså, det i tillegg til alt det andre og da naturligvis.

Anonymous poster hash: 37e89...d80

Skrevet

Det er veldig sant det du sier her, om innsiktsfull og ærlig. Og slik har det vært fra dag 1 også egentlig. :)

Altså, det i tillegg til alt det andre og da naturligvis.

Da tenker jeg at det egentlig bare er for deg å være en god venn og støtte for henne mens hun rydder opp i livet sitt, og la henne få være den som bestemmer hvor mye kontakt dere skal ha og hvordan det skal utvikle seg.

Hold oss oppdatert da! :)

Skrevet

Jeg tolker det som at hun har funnet noen andre, og trenger en god unnskyldning for å ikke såre deg.

Anonymous poster hash: 00b3e...91d
Skrevet

Da tenker jeg at det egentlig bare er for deg å være en god venn og støtte for henne mens hun rydder opp i livet sitt, og la henne få være den som bestemmer hvor mye kontakt dere skal ha og hvordan det skal utvikle seg.

Hold oss oppdatert da! :)

Ja, det kan stemme, men det kan også være en dårlig unnskyldning for å holde han på gress mens han kun fungerer som venn og støtte. Når hun har brukt han opp så er det stor sannsynlighet for at hun vil kutte ned kontakten med han. Man skal være forsiktig, for det finnes mange av de som bare bruker en som en mental gråtepute.

Anonymous poster hash: e998e...abd

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan stemme, men det kan også være en dårlig unnskyldning for å holde han på gress mens han kun fungerer som venn og støtte. Når hun har brukt han opp så er det stor sannsynlighet for at hun vil kutte ned kontakten med han. Man skal være forsiktig, for det finnes mange av de som bare bruker en som en mental gråtepute.

Ja det kan hende, men hvorfor skal man tenke det verste om andre mennesker bare fordi man har dårlige erfaringer, eller har lest om andres dårlige erfaringer? Jeg synes vi skal kutte ut all den synsinga og troen på at ingen er ærlige lenger og heller kjøre på! Fordi det faktisk finnes de der ute som sier det som det er og som vi ikke gir en sjanse fordi vi ikke tror dem.

• Liker 1
Skrevet

Ja det kan hende, men hvorfor skal man tenke det verste om andre mennesker bare fordi man har dårlige erfaringer, eller har lest om andres dårlige erfaringer? Jeg synes vi skal kutte ut all den synsinga og troen på at ingen er ærlige lenger og heller kjøre på! Fordi det faktisk finnes de der ute som sier det som det er og som vi ikke gir en sjanse fordi vi ikke tror dem.

Joda, selvfølgelig finnes det de som er ærlige og jeg sier ikke at man ikke skal stole på noen. Men man bør likevel være bevisst på at det finnes de som kjører en inn i en følelsesmessig berg-og-dalbane under påstanden om at man ønsker å "finne seg selv", "rydde opp" eller at det "ikke passer med kjæreste nå" samtidig som de ikke går av veien for å å finne en partner mens man selv blir brukt som venn. Man må jo se an hvert enkelt menneske, men at ts skriver at det finnes indikasjoner på at hun har kjæreste styrker jo denne mistanken. At en mann havner i vennefella samtidig som hun finner seg en "bad guy" et annet sted er jo i så fall ikke noe nytt i så måte.

Skrevet

Wow. Begrep og anklagelser blir kastet mye rundt. Mon tro om hvordan realiteten er da. ^^

Skrevet

Wow. Begrep og anklagelser blir kastet mye rundt. Mon tro om hvordan realiteten er da. ^^

Ja og det er litt av poenget mitt! Man skal ikke tro, man skal vite. Og man skal faktisk tenkte det beste om folk til det motsatte er bevist.

Det finnes mennesker som gjør mye rart og de fleste av oss har erfaringer som gjør oss skeptiske og mistenksomme. Men det er også en av de tingene som ødelegger mye for oss. Vi skaper negative tanker i vårt hode som igjen videreføres som skeptis og negative holdninger mot den andre. Man merker selvfølgelig når en person tviler på en, eller ikke stoler på en, og det igjen ødelegger den tryggheten som man trenger for å få et godt forhold.

Jeg personlig er bevisst men velger heller å ha ingen forventinger til den andre og heller ha forventinger til meg selv og min holdning. På den måten blir jeg positivt overrasket hvis noe fint skjer, og så tar det jeg det med en klype salt når noe negativit skjer.

Skrevet

Joda, selvfølgelig finnes det de som er ærlige og jeg sier ikke at man ikke skal stole på noen. Men man bør likevel være bevisst på at det finnes de som kjører en inn i en følelsesmessig berg-og-dalbane under påstanden om at man ønsker å "finne seg selv", "rydde opp" eller at det "ikke passer med kjæreste nå" samtidig som de ikke går av veien for å å finne en partner mens man selv blir brukt som venn. Man må jo se an hvert enkelt menneske, men at ts skriver at det finnes indikasjoner på at hun har kjæreste styrker jo denne mistanken. At en mann havner i vennefella samtidig som hun finner seg en "bad guy" et annet sted er jo i så fall ikke noe nytt i så måte.

Indikasjoner på at hun har kjæreste ja. mer synsing. Tror vi skal holde oss til fakta. og i dette tilfelle er det at hun har sagt hun må rydde opp i livet sitt. Hva hun må rydde opp i er jo egentlig uten betydning.

• Liker 1
Skrevet

Indikasjoner på at hun har kjæreste ja. mer synsing. Tror vi skal holde oss til fakta. og i dette tilfelle er det at hun har sagt hun må rydde opp i livet sitt. Hva hun må rydde opp i er jo egentlig uten betydning.

Synsing? Vet du hva, om du ikke greier å skrive et svar uten frekkheter så kan du like gjerne holde kjeft. Nei, dette var ikke synsing, om du er i stand til å lese så skrev TS at det hadde dukket opp rykter om at hun har kjæreste allerede i åpningsinnlegget.

Jeg skrev ikke at man aldri skal stole på noen. Jeg skrev at det finnes de som lurer en men at man må se an hver enkelt person, og essensen er da at man selv må vurdere om dette ryktet kan stemme.

Skrevet

Kan også hende at hun egentlig lever på en gård i Hamar, og bare har vært på sommer besøk hos en venninne, og later som at hun heter Kari, mens hun egentlig heter Ola.

Det tar tid å bli kjønnsoperert. Det må du huske på når du møter noen.

Anonymous poster hash: b58e7...a53

• Liker 2
Skrevet

Synsing? Vet du hva, om du ikke greier å skrive et svar uten frekkheter så kan du like gjerne holde kjeft. Nei, dette var ikke synsing, om du er i stand til å lese så skrev TS at det hadde dukket opp rykter om at hun har kjæreste allerede i åpningsinnlegget.

Jeg skrev ikke at man aldri skal stole på noen. Jeg skrev at det finnes de som lurer en men at man må se an hver enkelt person, og essensen er da at man selv må vurdere om dette ryktet kan stemme.

Rykter ja! Rykter!!

Vel vi kan begynne å telle bakover og se hvor mange innlegg med frekkheter jeg egentlig skriver. Hvis du ikke tåler at noen har en mening om det du mener, bør du kanskje ikke diskutere i det hele tatt. Slapp av, jeg har ikke angrepet deg på noen måte, jeg bare forteller hva jeg mener om det å tro og ikke vite :)

Skrevet

Kan også hende at hun egentlig lever på en gård i Hamar, og bare har vært på sommer besøk hos en venninne, og later som at hun heter Kari, mens hun egentlig heter Ola.

Det tar tid å bli kjønnsoperert. Det må du huske på når du møter noen.

Anonymous poster hash: b58e7...a53

hahahaha.. det var denne ukens beste!! :D Digger deg uansett hvem du er, for nå fikk du meg til å smile og le godt her! :D

• Liker 1
Skrevet

Kan også hende at hun egentlig lever på en gård i Hamar, og bare har vært på sommer besøk hos en venninne, og later som at hun heter Kari, mens hun egentlig heter Ola. Det tar tid å bli kjønnsoperert. Det må du huske på når du møter noen. Anonymous poster hash: b58e7...a53

Heheh. Den siste linjen her. Et slående argument ! :) ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...