Gå til innhold

Tips til lavkarbomat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger noen tips til lavkarbomat jeg kan lage, til alle måltider egentlig. Jeg prøver å spise mest mulig rent, men problemet mitt er at jeg sliter litt med å finne gode og varierte proteinkilder. Så nå begynner det å bli ganske kjedelig.
Spiser veldig mye egg, som regel rent kjjøtt eller karbonadedeig til middag.

Hva annet kan jeg lage som er litt spennende, men samtidig rent og enkelt?

Anonymous poster hash: 3a0b5...b4e
Skrevet

Jeg spiser veldig mye laks i forskjellige former. Både på pannen, i aluminiumfolie i ovnen og i salaten... med masse grønnsaker til :)

Skrevet

Laks, kylling, nakkekoteletter, kraft kokt på oksehaler, lever, torsk, and, entrecote, egg (selvfølgelig).

Gjest Wei Wei
Skrevet

Torsk, reker, eggehvite, yoghurt (noen), cottage cheese, olje, kefir, sopp, hodekål, blomkål, squash, paprika, agurk, urter, sitron

...

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Google lavkarbo-oppskrifter. Det finnes en mengde bloggere som lager veldig god mat!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Her går det i mye egg til frokost/lunch. Til middag så lager jeg vanlig mat, bare at jeg dropper mye av det med mye karbo i. Erstatter poteter og ris med ekstra grønnsaker eller lager blomkålris. Så med andre ord så går det i laks, svinekjøtt, kyllingkjøtt, karbonadedeig i forskjellige varianter (supper, gryter, stekt, grillet, ovnsbakt etc)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...