Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en eks som knuste meg veldig hardt. Jeg mistet han til en annen dame, og hun flyttet rett inn i vår delte leilighet når jeg flyttet ut. Dette er 3 år siden. Fortsatt har jeg av og til drømmer om eksen min.

Halvveis realistiske, halve minner. Altså noe lignende som: Han og jeg gjør ting sammen, ligger og koser og kysser og jeg føler meg så lykkelig, men jeg vet i drømmen at han nå har en annen kjæreste selv om vi ligger og koser..??

Dette er helt forferdelig å våkne opp til fordi jeg vil ikke akkurat starte dagen min på denne måten. Jeg blir deprimert, savner det vi hadde sammen og vil bare slukke lyset og legge meg. Men det går ikke med en fulltidsjobb.

Jeg har slitt veldig etter dette bruddet, men velger å tro at jeg har det så bra som mulig. Altså at han påvirker veldig lite av min hverdag. Jeg driver ikke og dagdrømmer, tenker på han, kontakter han, stalker.. ingenting av det. Derfor er det så kjedelig at jeg drømmer om han. Som om kroppen min vil plage meg.

Dette skjer ikke hver kveld. Ganske sjeldent egentlig. Men det skjedde nå i natt og jeg vil ikke at det skal skje denne natten også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du disse drømmene om han?

Altså, hva er det som har fått deg til å begynne å tenke på han. Har det skjedd noe i det siste?

Er det lenge siden du har snakket med han?

Anonymous poster hash: 84d24...8a5
Skrevet

Høres ut som dine problemer stikker så dypt at du kunne ha godt av å gå til en ordentlig psykolog fremfor internett.

Skrevet

Jeg tror det handler om at du holder fast ved smerten fra bruddet enda. Han er den du har et følelsesmessig bånd til og derfor blir det han som blir det "synlige" når du drømmer om det å være sammen med noen.

Som Charmander sier så tror jeg du kunne hatt godt av å snakket med noen. Noen som kan hjelpe deg til å se at din lykkefølelse ikke henger sammen med de gode følelsene fra forholdet med han, men de gode følelsene som du skaper for deg selv og som du fint kan skape sammen med en annen..Han er ikke den eneste som kan få deg til å føle det du følte, og han er ikke den eneste du kan gjøre de tingene som dere gjorde, sammen med.

Du må bestemme deg for å gå videre og klare å fokusere på at dere ikke var rett for hverandre og at han ikk er den du skal drømme om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...