AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Og nå snakker jeg PÅ jenter. Jeg bruker av og til skjorter til vanlig. Har ikke spesielt preppy og posh stil, men bruker gjerne en skjorte, enkel bukse og noen enkle sneakers. Alt i veldig rene og enkle farger. Så da lurer jeg på hva dere synes er penest - skal jeg ha skjorte i eller utenfor buksen? Har ofte brukt den utenfor, men da jeg stappet den nedi buksen i dag, så det faktisk ganske bra ut! Så, hva sier dere? Anonymous poster hash: ed943...d6b
LilleMy Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Inni eller utenfor kan være ok begge deler, men bruk belte på buksen on du tar skjorten nedi (og skal du være pent kledd, matcher du beltet med sko på en eller annen måte). Synes jeg:-)
Chien Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Med litt mage er det penest å ha skjorten utover buksa, sånn at det ikke blir en sånn bulk nederst på kanten rundt beltet. Er man helt slank kan det være ganske pent med skjorta inni buksa, og et fint belte som matcher skoene
Pearl2.0 Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 For meg spørs det på kroppsfasongen. En slank jente vil kle å ha den oppi, men igjen vil ei overvektig jente kunne se større ut ved å bruke et "telt" over buksa. Skjorter er ikke for alle etter min mening. Og de kan være vanskelig å kle.
skyflakes Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 (endret) Utenpå. Skjønner ikke at folk takler å ha den inni buksa. Føler at jeg ikke får puste når den er inni, men det er jo også fordi at jeg ofte tenker "oh shit ser jeg feit ut nå?" med skjorta inni. Endret 21. august 2013 av skyflakes
Version 2.0 Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Kommer litt an på buksa. High waist bukser pleier jeg å putte skjorter/bluser sånn tilfeldig nedi, altså at ikke hele skjorta er nedi men litt der framme. Dette gjelder vide skjorter. Til lavere bukser synes jeg det også kan være fint å putte skjorta nedi, men ikke alltid. Kommer som sagt veldig an på buksa. Og ikke minst skjorta!
Mipputa Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Det kommer ann på både skjorta og buksa. High waist bukser er veldig fint med en skjorte inni. Men da må ikke skjorten være trang. Er skjorten trang synes jeg uansett det er penest å ha den utenfor, men er den litt vid og i et "mykt" stoff, kan det være veldig fint å ha den inni.
Gjest Lille-pus Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Og de av oss som har comboen litt pupper og sånn ganske ok smalt liv vil gjerne se ut som 'vandrende knappetelt' om vi lar skjorten henge utenpå hele veien rundt. Her går skjortene nedi skjørtet, eller henger med skjorteflaket utenpå bak og innenfor på forsiden, og med et bredt belte som fremhever livlinjen. Beltet ligger da langs skjørtet og synes foran, men er under skjorten på baksiden. Alle smale, figurformede skjorter med litt stretch havner oppi. De har ingenting utenpå å gjøre.
FrøkenBaker Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Utenpå. Jeg elsker alle toppene som er lengre bak fordi da kan jeg skjule at jeg har en flat bak. Men hadde jeg hatt bakenden til det hadde jeg nok stappet skjorta nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå