Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en tatovering som skal holde motet oppe. Som jeg bare skal få glade tanker av og som jeg får stå-på-vilje av. Jeg må kjempe mot denne sykdommen hver dag. Sløver jeg, blir årene på denne jorden mindre for meg.

Som dere sikkert skjønner så er dette en ganske alvorlig sykdom. Jeg trodde ikke jeg kom til å bli så gammel som jeg er nå, iallefall ikke at jeg er så frisk som jeg er!

Dette er noe jeg er skikkelig stolt av. Jeg har jobbet hardt for å ha den helsen jeg har nå. Men jeg merker helsen begynner å gå ned, og jeg sliter med å klare å jobbe.

Så nå trenger jeg motivasjon for å prøve å komme ovenpå igjen, jeg vil ikke slutte å jobbe! Jeg ønsker ikke å bli innlagt på sykehus og bli uføretrygdet.

Jeg tror kansje en tatovering kan være tingen. Men jeg sliter med å finne en fin plass til den. Jeg ønsker å være feminin, den skal ikke være så stor og være på en plass som ikke gjør meg større. (Er normalvektig alså).

Jeg sliter også med motiv.

Lurer på noe skrift. Eller kansje en fin teining. Men jeg sliter sånn med å bestemme meg! Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Har sett på flere nettsider men det er bare så vanskelig.

Er det noen her som har en liten ide som jeg kan begynne med?

Skal også nevne at jeg kommer til å ta tatovering bare hvis jeg føler dette motivet er rett for meg. Jeg vil ikke ta bare for å ta :)

Takk for alle svar

Anonymous poster hash: 5b5bb...265

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å foreslå noe, men hva med en dato eller ett ord? Et bestemt ord på latinsk e.l.?

Anonymous poster hash: 37f6a...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...