AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Skulle farge håret mitt bittelitt mørkere, og nå sitter jeg her med nesten svart hår, jeg ser helt grusom ut. Er det noe jeg kan gjøre? Eller må jeg bare ta tiden til hjelp? Anonymous poster hash: 7463d...929
Gjest badeand1 Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 (endret) Fargen vil nok falme bittelitt etter et par vask, men det jeg gjorde var å bruke head & shoulders for å få fargen til å falme raskere. Så forskjell etter fire-fem vask Endret 21. august 2013 av Mortem
Armitage Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Du kan prøve å vaske det med en renseshampoo og se hva som skjer. Ellers så må du avfarge og legge en ny farge over. Eventuelt så kan du stripe det gradvis lysere.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Skal prøve med renseshampo eller head & shoulders, forhåpentligvis sitter ikke fargen så godt. Men håret mitt er i alle fall mykt og glansfullt..., en fattig trøst. Anonymous poster hash: 7463d...929
Sandie Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Den falmer nok Min erfaring er at alle de ulike typene hårfarger til hjemmebruk (både de permanente og ikke permanente) falmer ganske raskt. Jeg fikk nesten svart hår sist men etter å ha vasket det en gang daglig med vanlig billigshampoo gikk fargen raskt ut igjen. Etter 1 uke var fargen blitt normal
Djungelvrål Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Frisørfarge falmer like fort. Hilsen ei som har farget håret i 25 år 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Du er ikke gravid vel...? Håret kan ta til seg farge på annen måte enn vanlig når man er gravid Når jeg velger de mørkeste brunfargene, syns jeg de falmer forholdsvis raskt, så vask det to ganger veg hver vask, så tenker jeg det går seg raskt til Har forresten også hørt at sitron i håret skal gjøre susen, men aldri prøvt dette selv så aner ikke Anonymous poster hash: 56d56...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå