Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere hadde hatt dårlig tid (feks. på vei til et møte), gikk hurtig på vei til "målet" og snakket i mobilen da dere så et kjent fjes på gaten. Ville dere ha stoppet, om så bare for noen sekunder, gitt en klem og forklart at dere hadde dårlig tid, uansett hva slags relasjon dere hadde hatt, eller bare en du hadde et ekstra godt øye til/følte noe ekstra for?

Anonymous poster hash: 3839b...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok bare vinket og smilt til personen hvis jeg hadde veldig dårlig tid. Men det kommer an på hva slags relasjon det er snakk om.

• Liker 2
Skrevet

Så om du hadde stoppet (om enn bare i to sekunder), så hadde det vært for noen du følte noe mer for?

(Møtte en gutt jeg liker godt på gaten i stad, han hadde syykt dårlig tid, men han satte samtalen på vent og stoppet allikevel lenge nok så han fikk gitt meg en klem... Lurer bare på om det betyr at han kanskje også er begeistret for meg og derfor ikke ville virke avvisende.. Klar over at dette sikkert varierer fra person til person, men ønsker allikevel å høre ulike synspunkter på det...(Jeg har dessuten også andre ting som får meg til å tro at han også kan være interessert.))

Skrevet

Jeg hadde også bare smilt og vinket. Men jeg er en person som ikke er så veldig sosial, og jeg hater å gi klemmer. Uansett hvem det hadde vært så hadde jeg ikke stoppet om jeg skulle rekke en buss, et møte, en forelesning, jobb eller noe sånt. Men hadde det vært Johnny Depp eller noe sånt hadde jeg stoppet xD

Men jaja, ingen er like. Jeg vil nå tro at om de stopper for å hilse når de egentlig er opptatt så er det fordi de virkelig ønsker å prate med den personen:)

Gjest Snuppeluren
Skrevet

Hadde det vært en av mine nærmeste venninner eller flørten/daten , så hadde jeg nok viet et par sekunder mer enn om det var en mer perifer venninne/bekjent. Som du selv også er inne på, så er nok dette relativt individuelt, samtidig som det ikke er det. Felles for de fleste er jo at dersom man er interessert i noen ønsker man jo å vise interesse og være (ekstra) imøtekommende, så jeg synes "gesten" denne gutten gjorde til deg var veldig hyggelig og et positivt tegn. :)

Skrevet

Nå har jeg begynt å tenke at etter som han ikke viet meg mer tid (stoppet på "ordentlig"), men bare såpass at han fikk gitt meg en klem og fortalt at han skulle i et møte, så er han ikke så interessert allikevel.. Men det er kanskje for mye å forlange - bør jeg være "fornøyd" med hva jeg fikk?

Skrevet

Nå har jeg begynt å tenke at etter som han ikke viet meg mer tid (stoppet på "ordentlig"), men bare såpass at han fikk gitt meg en klem og fortalt at han skulle i et møte, så er han ikke så interessert allikevel.. Men det er kanskje for mye å forlange - bør jeg være "fornøyd" med hva jeg fikk?Anonymous poster hash: 3839b...3fe

Ja, ikke overanalyser:p

Anonymous poster hash: fb70b...7c5

• Liker 3
Skrevet

Nå har jeg begynt å tenke at etter som han ikke viet meg mer tid (stoppet på "ordentlig"), men bare såpass at han fikk gitt meg en klem og fortalt at han skulle i et møte, så er han ikke så interessert allikevel.. Men det er kanskje for mye å forlange - bør jeg være "fornøyd" med hva jeg fikk?

Det du bør gjøre er, å slutte å tenke mer på hendelsen, for du kommer til å bli gal i hodet av alle de forskjellige meningene ved det han gjorde som du kan komme frem til.. *puh for en lang setning*

Han liker deg tydeligvis når han stoppet opp som han gjorde, om det er som en venn eller noe mer vil du finne ut av etterhvert. Bare vær hyggelig mot han neste gang du ser han og si at du satt pris på at han stoppet opp den gangen selv om han hadde det travelt. At det viser hvor god han er.. :)

Skrevet

Viftet, toget videre og evt sendt en melding senere om at jeg hadde dårlig tid og ikke hadde tid til å stoppe. Evt nevnt det neste gang det falt seg naturlig-feks om vedkommende kontaktet meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...