AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Jeg er så interessert i en gutt. En gutt jeg har kjent i hele mitt liv. Jeg ble singel for et halvt år siden og siden det har vi hatt god kontakt.. Problemet er at om få dager så reiser han alene ut på tur for å oppleve Asia blant annet. Jeg føler at han har trukket seg tilbake i det siste, da reisen begynner å nærme seg.. Han har gitt uttrykk for at han liker å være med meg og at jeg er kjekk.. Synes dette er ekstremt vanskelig noen tips? Anonymous poster hash: 098d3...172
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Vel.. Det er kanskje mye å gjøre før en skal reise. Han synes sikkert du er like kjekk fortsatt. Også kan det jo være tenkt, at under noen omstendigheter, så føler en heller for å prioritere noe slik at det vil komme senere heller, under andre omstendigheter igjen. Det er tungt å terpe for mye på noe og. Som et strikk. Er jo ikke alltid like kjekt å bare strekke det.. Og å bare fortsette å strekke det. Yey. Anonymous poster hash: c0a33...f38
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Noen andre med synspunkter? Bør jeg spørre en gang til om å treffes? Han vet jeg vil.. kommer til å savne han Anonymous poster hash: 098d3...172
Kontormus Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Er dere begge gutter siden han syns du er "kjekk"? Eller er det et dialektrelatert måte å si at en liker en jente? 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Hehe. Anonymous poster hash: c0a33...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå