Gjest Frk Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Noen er alt for kresne og forblir single av den grunn,mens andre nøyer seg med en partner som er under deres nivå. Har dere noen gang tenkt om kjæresten at dere kunne "gjort det bedre"...både når det gjelder hans/hennes utseende,personlighet,karrieremessig..osv..?
Euphemia Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Aldri. Siden første øyeblikk har jeg tenkt og følt at han er den perfekte mannen for meg. Jeg ser opp til og beundrer ham på mange plan samtidig som jeg føler at han gjør det samme med meg. I tillegg synes jeg han er den kjekkeste mannen i verden. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Har tenkt det ja, i noen situasjoner tror jeg den tanken kan streife alle.. Når vi er uenige og krangler feks. Men jeg velger jo å bli og trives kjempegodt i forholdet! Er fryktelig glad for at jeg har han Anonymous poster hash: 0c56e...c02
Gjest bustyvel Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Jeg er så heldig at jeg har funnet mannen med stor M, som jeg ofte føler er langt over mitt nivå. Så nei, jeg kunne ikke gjort et bedre scoop!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 :o Nei! Kunne aldri forestilt meg å "nøye meg" med noen. Da hadde jeg heller vært singel, gitt! Anonymous poster hash: 722ae...b6e 3
Marie90 Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Nei. Jeg er ikke interessert i å være i et forhold bare for å være i et forhold. Ser ingen grunn til at det skal vær et monogamt forhold med mindre han faktisk er en person jeg kan gifte meg med (ellers er det jo bare bortkastet tid..). Hvis jeg vil være sammen med en mann så er jeg overbevist om at han er absolutt top notch. 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Det skjer stadig vekk at jeg ser noen og tenker at han der hadde jeg heller havnet sammen med, men det skjer alle at man opplever det. Det finnes så mange godbiter der ute... Så jeg forstår de som er utro. Det er galt, men jeg forstår det godt. Anonymous poster hash: c612c...bda
Suss81 Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Aldri tenkt tanken. Han er fantastisk å se på og han har også en fantastisk personlighet som matcher. Jeg er heldig
Teethgrinding Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Den dagen man treffer noen man virkelig er glad i, sånn på ordentlig, da løser slike barnslige problemstillinger seg. Man er naturlig stolt og ser opp til en man virkelig respekterer og elsker. Jeg tror derimot at mange, mange par er sammen uten at de egentlig passer så godt sammen. For min del er kjæresten min det absolutt beste som noen gang har hendt meg. Finnes det noen andre der ute som er bedre for meg? Neppe When you know, you know. 6
Avalon Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Nei. Med slike tanker er det ingen vits i å være sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 :o Nei! Kunne aldri forestilt meg å "nøye meg" med noen. Da hadde jeg heller vært singel, gitt! Anonymous poster hash: 722ae...b6e Det handler ikke om å "nøye seg" med noen, men at personen du elsker kanskje viser en side du ikke liker, evt. at man vet at mange menn der ute ville tatt hans plass dersom du hadde ønsket en annen mann. Trenger ikke være en alvårlig og ødeleggende tanke, tror det er noe de fleste kan finne på å tenke av og til. Jeg inrømmer å ha tenkt det, selv om det er tabu å si. Jeg mener ikke at jeg er bedre enn kjæresten som helhet, men på enkelte områder er jeg bedre/flinkere På andre områder slår han meg i støvlene.. Anonymous poster hash: 0c56e...c02
Kassiopeia Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Nå har vi bare vært sammen i 2 1/2 år, men jeg har aldri tenkt noe i nærheten av den tanken. Mannen kunne ikke vært mer perfekt i mine øyne, så jeg har vel heller tenkt tanken at han sikkert kunne funnet seg noe bedre enn meg. Jeg er så kresen som man kan få det, og kunne aldri nøyet meg med noe mindre enn det aller beste. Trodde på grunn av dette at jeg skulle bli værende evig singel, men så fant jeg da samboer og riktignok ble han min første kjærlighet.
Kassiopeia Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Den dagen man treffer noen man virkelig er glad i, sånn på ordentlig, da løser slike barnslige problemstillinger seg. Man er naturlig stolt og ser opp til en man virkelig respekterer og elsker. Jeg tror derimot at mange, mange par er sammen uten at de egentlig passer så godt sammen. For min del er kjæresten min det absolutt beste som noen gang har hendt meg. Finnes det noen andre der ute som er bedre for meg? Neppe When you know, you know. Bra skrevet, og jeg er helt enig 1+ 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 Jeg passer så godt sammen med han jeg er sammen med nå at jeg ikke har tenkt tanken på at jeg kunne gjort det "bedre". I løpet av et års bekjentskap og litt over et halvt år som kjærester har dette forholdet gjort så mye bra med meg at jeg er dypt takknemlig uansett hvordan det måtte ende. Jeg får kommentarer fra andre om hvor avslappet, glad og trygg jeg virker. I mitt forrige forhold tenkte jeg nok annerledes på sett og vis, fordi vi ikke funka sammen, fordi det ofte var ting som gjorde meg frustrert, fikk fram veldig dårlige sider hos meg osv. Eksen er på mange måter en bra person, han er smart, kjekk, trofast og handler stort sett i beste mening, men er uforholdsmessig egoistisk og personlighetsmessig kræsjet vi nok fra starten. Så det er vel ikke noe objektivt der, mer at noen får fram det beste i en, andre ikke. I nåværende forhold er det imidlertid dukket opp en praktisk ting det er vanskelig for meg å håndtere - akkurat der kunne jeg nok gjort det "bedre"/enklere med en annen partner. Men i de fleste forhold er det kanskje NOE negativt en må akseptere, og dette er det eneste (på den annen side føles det ikke som en bagatell..). Anonymous poster hash: 2319e...de1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 He-he-he. Hva er det man sier da..? I etterpåklokskapens lys, ser man gjerne hva som skjedde..? Anonymous poster hash: 27e4d...001 1
Teethgrinding Skrevet 21. august 2013 #16 Skrevet 21. august 2013 He-he-he. Hva er det man sier da..? I etterpåklokskapens lys, ser man gjerne hva som skjedde..? Anonymous poster hash: 27e4d...001 Ellers savner man eksen til de grenser. Det skjer det også.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #17 Skrevet 21. august 2013 Ellers savner man eksen til de grenser. Det skjer det også. Ditto. Anonymous poster hash: 27e4d...001
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #18 Skrevet 21. august 2013 Det handler ikke om å "nøye seg" med noen...Anonymous poster hash: 0c56e...c02 Det er jo det TS skriver i første innlegg, at noen velger å "nøye seg med en partner som er under deres nivå" Liker teksten i en Jan Teigen-sang "Du er den vakreste som finnes. For meg." Jeg tror de fleste som er i gode forhold er fornøyde, og ikke kunne tenkt seg noe annet! Anonymous poster hash: 722ae...b6e 2
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2013 #19 Skrevet 21. august 2013 Jeg sjønner ikke at mennesker kan være sammen med ett annet menneske om en ikke føler at dette menneske er den jeg elske,stoler på og slapper av sammen med.Å være den som ønsker at partneren skal være noen annen er den er, kan ikke elske sin partner.Jeg så på min kjæreste sove en dag ( vi er over 40) jeg så på han,litt skrukkete,sjeggete og snorket litt. så prumpet han også! Jeg tenkte at du verden så godt å elske deg,vite at jeg aldri trenger å gjøre med til for han heller. vi kan trygt bli gammle sammen,få grå hår og fortsatt elske hverandre. matrielle ting har vi ikke mye av og det er heller ikke viktig for oss.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. august 2013 #20 Skrevet 21. august 2013 (endret) Noen er alt for kresne og forblir single av den grunn,mens andre nøyer seg med en partner som er under deres nivå. Har dere noen gang tenkt om kjæresten at dere kunne "gjort det bedre"...både når det gjelder hans/hennes utseende,personlighet,karrieremessig..osv..? Hva i all verden er det for slag spørsmål ? Om noen går inn i8 et forhold basert på at de 'må jo ha noen og finner vel ikke noe bedre' så vil jeg mene det er den som har valgt på det grunnlaget som trenger hjelp. Og 'nei', den tanken har jeg aldri hatt i hodet. Edit: Og hva i alle dager dette 'nivået' du snakker om TS ? Endret 21. august 2013 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå