Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tørr dehydrert hud med urenheter. Vurderer å prøve ren rose o12 moisture defence serum og ren frankincense and boswellia serrata repair cream. Hva tror dere? Noen erfaringer?

Anonymous poster hash: e49cd...cec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørr hud her, og REN ga meg allergiske reaksjoner jeg aldri har sett maken til før. Ingen av kremene er gode nok for tørr hud etter min mening, og det rose 02 serumet lukter jo overveldende sterkt.

Personlig er REN fasen min over, mest fordi det finnes bedre produkter der ute OG fordi jeg blir rasende over at et merke som skryter av hva de IKKE inneholder, har så mye allergifremkallende ingredienser i sortimentet sitt.

Anonymous poster hash: d7ed4...f91
Skrevet

Helt enig!!!

Anonymous poster hash: 168d1...0af

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg har prøvd en fuktighetskrem fra REN og jeg kommer aldri til å nærme meg merket igjen. De har en (syre?)maske som er helt ok, utenom det så har jeg ingenting til overs for merket.

Skrevet

Jeg liker ikke REN.. For den prisen finnes mye bedre hudpleie!

Skrevet

Gå på apoteket om du virkelig vil passe på huden.

Skrevet

Hei,

Jeg har brukt det serumet og synes det var helt greit. Generelt har jeg ganske fin hud, men bryter lett ut i hissige kviser om jeg blir tørr og dehydrert. Hudpleier anbefalte å bytte til ren jojoba-olje isteden, noe som førte til at huden min er blitt mye bedre. I tillegg er jo prisen på jojoba mye snillere (ca. 220 for en flaske på apoteket). Smører meg morgen og kveld, lukter litt stramt og bruker litt tid på å trekke inn, men har gitt supre resultater for meg.

I tillegg er Decleor Hydra Floral multiprotection hands down den beste fuktighetskremen jeg har prøvd.

Det gjelder vel å spørre noen som har peiling, og prøve seg frem til noe som funker.

Lykke til!

:)

Anonymous poster hash: 50ee6...c1c
Skrevet (endret)

Jeg liker REN veldig godt, har serien for tørr hud. Blir spennende å se om den er nok når vinteren kommer (da pleier jeg å tørke inn som en rosin).

Men smaken er som baken. ;-)

Endret av Maneo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...