Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge ny telefon. Har ikke pæilig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg vil bestille en smart tellefon fra elkjop.no, for der har jeg bestilt før og alt har gått veldig bra. Har ikke råd til å bruke mer enn rundt tusen kroner, og jeg vil kjøpe uten abnomang.

Hvem på denne siden tror dere er best? Noen ting som er litt viktig for meg er

-god "plass"

-tar greie bilder

-mulighet til å koble opp til vanlig, trådløst nett, og laste ned apper og sånt.

-så lang strømtid som mulig.

Noen som kan hjelpe meg og velge ut den som passer best til meg? Har ikke peiling på sånt!

På forhånd, tusen takk!:)

Anonymous poster hash: b9ca4...bdd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, jeg trodde den var låst til telenor kontantkort, jeg! Takk for at du rettet opp det!

Anonymous poster hash: e37c1...796

Skrevet

Åja, jeg trodde den var låst til telenor kontantkort, jeg! Takk for at du rettet opp det!

Når jeg så nærme etter så ligger jo den telefonen under kategorien uten abonnement, så det er vel sikkert telenor kontant den er låst til da? :P Ikke godt å si

Skrevet

Når jeg så nærme etter så ligger jo den telefonen under kategorien uten abonnement, så det er vel sikkert telenor kontant den er låst til da? :P Ikke godt å si

Tja, det var det jeg trodde, men er litt usikker. Men hva tror du om selve telefonen da?

Skrevet (endret)

Tja, det var det jeg trodde, men er litt usikker. Men hva tror du om selve telefonen da?

Jeg har ikke vært borti denne før, men den har fått helt greie kritikker hos amobil ihvertfall.

http://www.amobil.no/artikler/test-nokia-lumia-520/134346

Helt greie kritikker hos Dinside også;

http://www.dinside.no/917422/nokia-lumia-520

Endret av irrlys
Skrevet

Dytter etter forslag til telefon :)

Skrevet

Å kjøpe smarttelefon uten skikkelig med lagringsplass (32G+) og skikkelig spec er bare å kaste penger ut av vinduet. Det koster 2500kr+. Uansett her har du en prisoversikt over hva som er tilgjengelig.

Kan man sette et større minnekort inn i en billig mobil?

Skrevet

Kan man sette et større minnekort inn i en billig mobil?

Hvis det går an å sette minnekort overhodet, så går det sikkert greit. Jeg er ingen ekspert må jeg innrømme.

Skrevet

Å kjøpe smarttelefon uten skikkelig med lagringsplass (32G+) og skikkelig spec er bare å kaste penger ut av vinduet. Det koster 2500kr+. Uansett her har du en prisoversikt over hva som er tilgjengelig.

Det er et større problem om det er for lite arbeidsminne (ram). Om det er plass til minnekort fikser man plassmangelen med et minnekort. Anonymous poster hash: 7137c...b00
Skrevet

Det er et større problem om det er for lite arbeidsminne (ram). Om det er plass til minnekort fikser man plassmangelen med et minnekort.

Anonymous poster hash: 7137c...b00

Får man ha apper over på minnekortet da?

Skrevet

Får man ha apper over på minnekortet da?

ikke alle. smartphones med lite intert minne er helvete på jord.

Skrevet

ikke alle. smartphones med lite intert minne er helvete på jord.

Enig.

Skrevet

Kunne dere linket til en bra telefon som er så billig som mulig, da? :)

ts

Skrevet (endret)

trekker det tilbake. fant en.

se etter ZTE Blade III.

Endret av WildThing
Skrevet

Er den uten abnomang?

Ja :cowboy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...