AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Er det noe sammenheng mellom partitilhørighet og seksuell glød og preferanse? Mine fordommer (for damer) følger: SV- damer: noen skikkelige troll i denne gruppen - på godt og vondt - og mye indre konflikt. Det betyr stor variasjon. Ottar-damer med tøsetendenser, frigide frøkener og elskovskåte kosedamer i lilla med luktelys og fløyelstrekk på sengen opptatt av NÆRHET. Høyre-damer: tradisjonelt - litt forkneppet, tvangspregede og noe anale (ofte ikke-annerkjent). Den nye generasjonen er store i kjeften med en viss aggresiv slagside (Lundby) - men emosjonelt umodne. Det kan gi heftig sex men stor ustabilitet i dårlig forhold. FrP: Jeg tipper du finner de fleste av de mer kjipe "tysker-fetishene" her (kroppsprodukter, stilisert språk og teknisk tilnærming). Kjenner 2 selv. Den ene var ute av stand til å inngå i en forpliktende relasjon. Den andre kunne ikke være intim uten å bli dominert først. Har ingen tiltro til disse hverken når det gjelder varne, glød eller tenning. Heller 100 år med Mensen enn 4 med Jensen (lett å si for en mann). Helt klart veldig fordomsfullt av meg. AP: I have no fucking clue. Mange streitinger - mye streit knulling. Mange maktorienterte mennesker - kanskje en del posisjonsknulling. KrF: dette er et parti hvor det er mye undertrykt sexhunger hos kvinnene. Jeg tror den mest obskønt deilige og drøye sexen befinner seg på soverommene til noen av disse kvinnene. MYE flørting - ikke rart de trenger ekteskapet for å ramme det inn. SP: ultrastreit bondesex. V: hm. er de litt aseksuelle? Anonymous poster hash: 801a3...7b2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Hehehehe. Du er sikkert inne på mye her! Anonymous poster hash: 5762d...af8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Jeg stemmer ikke, fordi jeg er for opptatt med å hengi meg til vill og lidenskapelig elskov i begjærets rus til å sette meg inn i politikk - takk! Anonymous poster hash: 0993f...440
Gjest doktor Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Det høres ut som du lever så klokelig at du absolutt burde stemme. Jeg stemmer ikke, fordi jeg er for opptatt med å hengi meg til vill og lidenskapelig elskov i begjærets rus til å sette meg inn i politikk - takk! Anonymous poster hash: 0993f...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå