Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biotherm sin Ab-choc (eller noe sånt...) som skal stramme opp magehuden og gjøre den fin til sommeren... Noen av dere som har prøvd den, kjøpt den?

Jeg har så lyst selv om det sikkert er dust å bruke penger på slikt... :oops:

Der var det en lenke til den... Abdo-choc

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil også at den skal funke, gjerne på rumpa og lårene og..! :wink: Håper noen kan bekrefte det.

Skrevet
Jeg vil også at den skal funke' date=' gjerne på rumpa og lårene og..! :wink: Håper noen kan bekrefte det.[/quote']

De har egen en for det, som heter Celluli-choc.... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, he he..Vet du hvor mye disse koster i Norge? Eller selges de kanskje på LF ol?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil å prøve- venter spent på at noen skal svare at dette er mirakelkuren :wink: :-)

Skrevet

Den for magen koster 300 kr og den for cellulitene koster 350... Var omtale av dem i det nyeste KK Kropp og Helse, men jeg stoler selvfølgelig ikke på et blad (blir bare litt inspirert... :oops: )

Ja - det hadde vært greit om dette var løsningen... :ler:

Gjest anneline
Skrevet

Vet ikke noe om biotherm sin krem, men vet at Clarins har en oppstrammende/cellulite krem som har fått mye 'skryt' i magasiner og på ulike nettsteder (som f.eks MakeupAlley).

Har ikke hatt behov for den selv, men kjenner flere fornøyde brukere som mener at den faktisk fungerer. Kanskje verdt å sjekke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...