Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal begynne, jeg er så oppgitt og lei meg. For ca. 2 mnd siden flyttet typen min inn til meg. Har alltid hatt problemer med å stole på han pga tidligere opplevelser og måten han noen gang oppfører seg på. En dag han var ute, gikk jeg inn på loggen på pcen hans (jada, fyfy), og så at han hadde hatt flere samtaler med forskjellige jenter, blandt annet eks-en. Jeg kunne ikke se hva de hadde snakket om, bare at de hadde snakket sammen. Jeg er nok litt i overkant sjalu og liker ikke at han snakker med andre jenter, noe han vet. Tok det opp med han senere på dagen hva jeg hadde sett, og han ble ganske sur for at jeg hadde sneket, så fikk ikke så mye svar egentlig. Etter noen uker, etter mye fram og tilbake, klarte jeg å komme meg inn på facebooken hans mens han var ute. Var ikke noe hyggelig lesing. Han hadde slettet alle samtalene med jentene jeg så i loggen, men gikk gjennom samtalene med noen kompiser hvor han skrøt av at han lå med andre mens vi var sammen. Så også at han har vært ute på byen mange ganger og løyet om det til meg. Jeg ble helt ifra meg av det jeg leste, og klarte knapt å fungere. Tok det opp med han senere på dagen, og han la seg flat og beklaget veldig. Sa han ville gjøre alt for å få en ny sjanse og ville gjøre alt for å bevise at jeg kunne stole på han og at han var så redd for å miste meg osv osv.

Jeg er utrolig glad i han, og er nok ganske avhengig av han og, og er livredd for å miste han. Selv om noe inni meg sa at jeg burde gjøre det slutt, ga jeg ham en ny sjanse. Han blokket og slettet alle jentene han hadde snakket med, og lovet å gi meg fullt innsyn på facebooken hans. Syns det var veldig vanskelig å svelge, og hadde store problemer med å stole på han, men han forsikret meg hver gang om at jeg hadde gjort det rette valget.. Jeg sa til han at dersom han ikke vil vi skal være sammen, må han gi beskjed, og ikke være sammen med meg av sympati!

Etter 1 mnd, hadde vi en stor krangel etter at jeg tabbet meg litt ut på byen. I sinne flyttet han ut alle tingene sine og flyttet inn til broren midlertidig. Lovet å flytte inn til meg igjen etter 1 mnd. Han mente vi hadde godt av å bo litt fra hverandre og at vi gikk litt oppi hverandre og at han ikke fikk gjort noe når vi bodde sammen var egentlig litt enig, og syntes det var godt å få litt tid for meg selv.

Forleden dag spurte jeg om når han hadde tenkt å flytte inn. Han forklarte at han hadde så mye å gjøre for tiden i forhold til jobb osv, og at det var bedre at han flyttet inn igjen etter noen mnd. Jeg syns dette var litt leit, men skjønte samtidig hva han mente. Før i dag var jeg hjemme hos han, uten at han var hjemme. Døren var åpen, men alle de andre som bor der lå og sov. Jeg gikk inn på pcen hans, og klarte å komme meg inn på facebooken hans hvor jeg så at han hadde tatt vekk at han var i et forhold med meg, og at han hadde skrevet til en annen jente at han ble singel for en mnd siden etter at jeg hadde kastet han ut.. vedkommende svarte noe ala: "haha, ikke så rart det da". Off.. Har det helt grusomt nå. Tok det opp med han, men han nektet for alt. Jeg viste han "bevisene"og han la seg flat. Sa at han ikke kunne noe for det, og at han var en stor idiot (no kidding). Han sa han hadde ødelagt alle forhold tidligere pga han ikke klarte å la være å flørte med andre. Jeg ble kjempe lei, og tårene trilte. Han mente det var best vi gjorde det slutt, for han orket ikke å se meg så lei meg og vite at det var hans skyld. Spurte han hvorfor han gjorde sånn da, men det hadde han ikke noen forklaring på, annet enn at han var en stod umoden idiot som ikke klarte å oppføre seg. Jeg er helt knust.. Elsker han så høyt, samtidig som jeg vet at han nok har rett. Syns bare det svir sånn når han sier han tror det er best vi gjør det slutt og at jeg fortjener bedre. Føler det bare er enn måte å få meg til å prøve å bli mindre lei meg på.. Han mente han fortsatt hadde følelser for meg, men at han som sagt ikke orket å se meg så lei meg. Skjønner ikke hvorfor han ikke klarer å oppføre seg da?!! Off.. Ble advart av forige eks-en hans mot akkurat dette, men hørte selvsagt ikke på henne..

Anonymous poster hash: 373d3...0f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år og er i midten av 20-årene. Han nekter for å ha vært utro.. Vet ikke om han prøver å tøffe seg for kompisene eller hva.. huff.

Skrevet

Han er en player og en drittsekk!
Glem han!

Skrevet

Okei, du er tragisk og kontrollerende, han er upålitelig og ikke til å stole på. Dere hqr ikke godt av hverandre noen av dere, gjør fullstendig slutt på forholdet og så må du jobbe med sjalusien din!

Anonymous poster hash: 51bac...402

• Liker 7
Skrevet

Høres ut som om det er best at dere gjør det slutt, ja.

Anonymous poster hash: 9bf39...206
  • Liker 2
Skrevet
. Ble advart av forige eks-en hans mot akkurat dette, men hørte selvsagt ikke på henne..

Hva fortalte hun om, og hva gikk advarselen ut på?

Hvorfor velger du den sorten mann?

Har du gjort lignende dårlige valg før? Evt hvis det er slik, bør du se etter mønster i dine vang, og finne ut hvorefor du velger slik som du gjør.

Var han (og evt andre) anderledes i begynnelsen? Svært sjarmerende m.m?

Gjest winston
Skrevet

Høres ut som det er slutt. Han er bare dødsfeig.

Skrevet

Har du gjort lignende dårlige valg før? Evt hvis det er slik, bør du se etter mønster i dine vang, og finne ut hvorefor du velger slik som du gjør.

Hun fortalte at han de hadde vært sammen mens jeg holdt på med han. Noe han nektet for. Har bare et annet forhold bak meg, og det var helt motsatt fra dette. Han er svært sjarmerende og flink til å snakke for seg, men også ganske.. sleip.

Skrevet

Har du gjort lignende dårlige valg før? Evt hvis det er slik, bør du se etter mønster i dine vang valg og finne ut hvorefor du velger slik som du gjør.

Rettelse

Gjest Chloe87
Skrevet

Æsj, kom deg vekk fra den drittsekken fortere enn fy!

Skrevet

Hun fortalte at han de hadde vært sammen mens jeg holdt på med han. Noe han nektet for. Har bare et annet forhold bak meg, og det var helt motsatt fra dette. Han er svært sjarmerende og flink til å snakke for seg, men også ganske.. sleip.

Les gjerne Sjarmør og tyrann for å lære deg å se tegnene på helseskadelige personer. De finnes i mange forskjellige grader. Sjarmerende og sleip er felles.

Skrevet

Hei, TS.

Det du har med mannnen er ikke et forhold, det er en krigssone.

Han er utro, du snoker, dere fyrer opp under hverandres verste egenskaper.

Slett han og glem han og kom deg videre med alle midler.
Det blir ingen forandring, oppførselen hans er et etablert mønster.

Du ødelegger deg selv på å fortsette og delta i denne runddansen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt mareritt om at denne dage skulle komme flere ganger.. :/ Han sier han har følelser for meg og at det er opptil meg hva jeg vil, likevel tok det han 5 min. å endre statusen til singel.. Bra jeg har time hos psykologen min i morgen..

Gjest Chloe87
Skrevet

Jeg har hatt mareritt om at denne dage skulle komme flere ganger.. :/ Han sier han har følelser for meg og at det er opptil meg hva jeg vil, likevel tok det han 5 min. å endre statusen til singel.. Bra jeg har time hos psykologen min i morgen.. Anonymous poster hash: 373d3...0f8

. Han har følelser for deg, men allikevel oppfører han seg slik? Den eneste han bryr seg om er seg selv! Nyt livet uten han og etterhvert vil det dukke opp en snill gutt skal du se! :)
Skrevet

Når jeg har tatt han i løgn før, han har liksom tryglet meg om tilgivelse, men denne gangen var det ikke sånn.. Stikker litt ekstra.

Skrevet

Flott med folk som lyve i hytt og pine.

Anonymous poster hash: f6c33...aac
  • Liker 1
Skrevet

Når jeg har tatt han i løgn før, han har liksom tryglet meg om tilgivelse, men denne gangen var det ikke sånn.. Stikker litt ekstra.

Den tryglingen som han utførte tidligere...;Vel det kan ha vært 100% skuespill!

Prøv å glem han

Jeg håper at du greier å tenke at han er en drittsekk.

Du burde være sint på han

Og les den boken http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=116610

, som gir svært god innsikt i hvordan mennesker som manipulerer, lyver m.m. er og forståelse ang hvordan de greier å oppføre seg slik mot andre. H*n er det eneste mennesket i verden som h*n er glad i og bryr seg om, og h*n er en Egoist. Mange har slike trekk i større eller mindre grad, og det er mange grader at slik oppførsel.

Skrevet

Når jeg har tatt han i løgn før, 1)han har liksom tryglet meg om tilgivelse, men 2)denne gangen var det ikke sånn.. Stikker litt ekstra.

1) Skuespilleren 2) viser sitt sanne jeg

Antagelig har han prøvd å manipulere deg til å tro at ting er din skyld også...

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

han er dum, men du er faktisk dummere som tek han inn i varmen igjen!

grow some balls, girl!

Skrevet

han er dum, men du er faktisk dummere som tek han inn i varmen igjen!

grow some balls, girl!

Enig.

Nå er det på tide å komme seg unna, TS. Slike mennesker endrer seg aldri, uansett hvor mye du ønsker det. Du kommer til å ende opp som fullstendig mentalt ødelagt hvis du fortsetter dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...