Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett år, og nå er han i militæret og vil at vi skal flytte sammen når han kommer hjem. Jeg eier foreløpig ingenting, og har ikke råd til å kjøpe egen leilighet at the moment. Han har egen leilighet og vil at vi skal møte en advokat og skrive kontrakt om at jeg har like mye rettigheter der osv, sånn at han ikke kan kaste meg ut hvis det skulle dukke opp en stygg krangel. Vi har det kjempe bra, og tror ikke det vil skje og jeg vil gjerne bo med han, men er redd for å bli avhengi og få en følelse av at han eier meg? Noen som har erfaring med dette? Også er vi jo bare 20 år, kanskje litt tidlig å flytte ut?

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har vært sammen med kjæresten min i ett år, og nå er han i militæret og vil at vi skal flytte sammen når han kommer hjem. Jeg eier foreløpig ingenting, og har ikke råd til å kjøpe egen leilighet at the moment. Han har egen leilighet og vil at vi skal møte en advokat og skrive kontrakt om at jeg har like mye rettigheter der osv, sånn at han ikke kan kaste meg ut hvis det skulle dukke opp en stygg krangel. Vi har det kjempe bra, og tror ikke det vil skje og jeg vil gjerne bo med han, men er redd for å bli avhengi og få en følelse av at han eier meg? Noen som har erfaring med dette? Også er vi jo bare 20 år, kanskje litt tidlig å flytte ut?

Takk på forhånd :)

Hei! :)

Hvis du synes at det er for tildlig å flytte sammen med han, så bør du vente. Det er dumt å gjøre noe som du ikke vil eller ikke er sikker på om du vil.

Hva mener du med avhengig? Er det økonomisk du tenker på, eller avhengig av å ha noen der, og at du trenger en tid alene og være selvstendig når du først flytter hjemmefra?

Hva mener du med å få en følelse av at han eier deg? Har han sagt eller gjort ting som får deg til å tenke dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...