Gå til innhold

Skal møte en gutt, klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal besøke en gutt som jeg har blitt kjent med over nettet. Skal være hos han i 4 dager. :) Vil gjerne gjøre et bra førsteinntrykk på både han og familien! Tror ikke vi skal gjøre noe spesielt, være hjemme og daffe, gå ut og spise en kveld og kanskje kanskje bare kjøre rundt i byen, shoppe litt og slik. :) Det vi har prata om iallefall.

Aner ikke hva jeg skal med meg, eller hva jeg skal ha på meg! Er tidlig ute med denne posten, og har nylig fått lønn, så har råd til å kjøpe meg en del nytt nå, trenger det uansett siden det nærmer seg høsten. :)

Stilen min er egentlig helt normal, kanskje litt kjedelig. Går mye å trange jeans og en enkel topp eller genser til.. Kler det meste av farger. :)

Er forresten 20 år gammel.

Anonymous poster hash: 83b03...3cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg ville hatt med meg klær du er komfortabel i. Du må ikke utgi deg for å være noen andre enn den du er, når du skal bli kjent med ett nytt menneske, men det er jo alltid lov å freshe seg litt opp.

Husk og å si i fra til noen som kjenner deg godt hvor du skal, siden du ikke har møtt denne personen før!

Skrevet

Forstår at du vil ta deg godt ut og sånt, men jeg tror ikke du skal gå overbords med å kjøpe inn en hel haug med nye ting. Bruk klær du vanligvis ville brukt, som du synes er fine, og om du skal kjøpe noe nytt så kjøper du noe som er deg.

Om denne gutten tidligere har kommentert klær eller stil på bilder du har sendt positivt, så kan jo og det være en føring på noe som kan være greit å ha med om det er passende i familiesammenheng (evt bare ha det på når dere ikke er med familien hans. ;) )

Anonymous poster hash: 996b8...306
  • Liker 1
Skrevet

Det er vel snarere deg selv du skal imponere med og ikke klærne, så gå med noe du liker og gjerne har fra før av :) Du kan selvfølgelig skeie ut med en ny genser, men jeg tenker alltid at det er kjipt å svi av masse penger på en spesiell anledning som KAN føre til ingenting..

Skrevet

Thighte dongeribukser.

Anonymous poster hash: caa9b...5d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...