AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Holdt nattbind for dere etter fødselen (kanskje ikke de første 2-3 dagene da), eller måtte dere kjøpe større bind på apoteket? Joda det er forskjell på oss kvinner men hva var din erfaring? Anonymous poster hash: 6efb3...860
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Fikk bind fra sykehuset de første dagene, senere gikk jeg over til nattbind :-) Anonymous poster hash: 2f89c...ae4
Gjest Boxee Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Jeg brukte de på sykehuset i starten, og deretter kjøpte jeg fra apoteket. De fra matbutikk var for små. Husker ikke når jeg gikk over til de i vanlig butikk.
Sunshower Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Jeg brukte de på sykehuset når jeg var der, var på barsel i ca. 1 uke. Når jeg kom hjem brukte jeg nattbind og "vanlig" bind fra matbutikken. Blødde ikke så veldig mye etter den første uka, mer som en vanlig, men lang mens.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Brukte Libresse Maxi nattbind fra ca 2 dager etter fødsel. Fikk på barsel og var det jeg hadde kjøpt selv også. Litt tykt og klumpete, men det har ikke plastoverflate så føles ikke like klamt som vanlige bind. Det henger heller ikke fast i evt sting(som jeg hadde en del av). Anonymous poster hash: d3314...ca9
TrickyCicci Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Vanlig nattbind fra jeg dro hjem fra barsel (2,5 døgn etter fødsel). Gått over til standard bind nå 4 døgn etter fødsel.
siebaeo Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Brukte vanlige nattbind når jeg kom hjem de første dagene. Gikk raskt over på Allways Silk ett-eller-annet. Det var det jeg fant som var minst plastikk.. Den vanlige grønne bindpakken fra Allways ble jeg nesten gal av.. Alt for klamt! Til slutt gikk jeg innkjøp av tøybind fra Imsevimse. Og et truseinnlegg av tøy av et annet merke. For en lettelse å få tøybind..! Blødde ikke så veldig mye lenger skal sies. Nå holder det med truseinnlegg. Jeg har brukt Tena også som jeg opplever som mer pustende og mindre plastikk også.
Noldus Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Jeg har gått ganske raskt over til vanlige bind fra butikken. Vet ikke om det bare er. Eg, men sverget stort sett til den tykke varianten av libresse. Føltes utrolig mye mer behagelig mot huden en de helt tynne. Inbiller meg at det kan ha noe med at de tynne er mer plastikk? De tykke har litt mer å gå på så kan bruke en mer behagelig overflate å enda få plass til alt annet som skal være med?
Superlilje Skrevet 24. august 2013 #9 Skrevet 24. august 2013 Brukte de store på sykehuset, men da jeg reiste hjem 1,5 døgn etter fødsel holdt det med helt vanlig libresse Brukte nattbind om natten da. Men blødde ikke så mye, og renselsen var over etter mindre enn to uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå