Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste som synes det er galt og ekkelt ha mannens penis inni meg mens vårt barn er like ved? (Gravid) Mannen min forstår ikke dette men jeg synes det er ekkelt..

Anonymous poster hash: ebee2...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke be ham å forstå noe, når dere har ulik oppfatning. Da kan man jo si at du forstår ikke de som ikke synes at det er ekkelt.

Folk er forskjellige, men det er jo ofte man leser om at partneren har en annen oppfatning.

Det du beskriver er altså ikke uvanlig.

Noen ganger er det omvendt, og kvinnen synes ikke det er ekkelt, men mannen synes det.

Anonymous poster hash: f12e0...3cc
  • Liker 1
Skrevet

Ups. Jeg mente at han ikke har forståelse for hva jeg synes om det :) Han skjønner ikke hvorfor det er ett problem for meg, selvom jeg har sagt det hele tiden.. Sukk.

Anonymous poster hash: ebee2...b61

Skrevet

Vet ikke hvor langt du er på veg, men det hender jeg syns det er ubehagelig. Dette er helst om lille er veldig aktiv. Det føles feil å være i full gang mens den sparker i veg inni der...

Holder den seg i ro syns jeg det er greiere.

• Liker 1
Skrevet

Fosteret tar uansett ikke skade av det om samleiet er frivillig mellom begge parter. Det er god energi.

Om samleiet derimot er ufrivillig, vil nok fosteret føle på det ... dårlig energi.

Anonymous poster hash: d2be8...e2c
Skrevet

Jeg oppfatter ikke min manns kropp som ekkel, nei. Tvert imot.

Det var jo tross alt også de organene der som lagde babyen, så det ville jo vært rart om jeg plutselig nå synes det var ekkelt.

Men - jeg har vegret meg mot samleie i perioder under graviditeten om jeg har hatt vondt(kynnere/vondter i underliv og mage), fått blødninger osv. Da har jeg sagt nei med den begrunnelsen.

Anonymous poster hash: f8566...6e6
  • Liker 1
Gjest Magdalene
Skrevet

Syns absolutt ikke det var ekkelt.

Skrevet

Vi syntes begge det var rart noen uker etter magen begynte å komme og sparkene kom for fult, men tok ikke lang tid før vi hadde sex som før igjen. Jeg har aldri hatt så mye og deilig sex som når jeg var gravid! Det ble veldig følsomt der nede :ler:

Gjest Fluttershy
Skrevet

Vi har minimalt med sex nå, men ikke fordi jeg synes det er ekkelt. Tanken har slått meg av og til at det er litt rart og skulle være intim med en baby "mellom" oss, men har ikke tenkt mere på det en som så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...