AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Her sover gutten vår på 6 mnd best i sengen på dagtid. På kvelden har vi fast kveldsrutine sånn at han skjønner at nå skal han legge seg og sove. Men om dagen legger jeg han rett ned når han begynner å bli trøtt. Hvilken rutine kan jeg ha på dag sånn at han skjønner at han skal sove? Anonymous poster hash: c3074...cd8
Gjest Brienne of Tarth Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Skjønte ikke helt problemet... Hvis du legger ham når han er trøtt, så sovner han vel? Eller?
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Han har vanskelig for å sovne innimellom og tenkte da at rutiner på dag ville hjelpe han å vite at han skal sove... Akkurat som på kvelden. TsAnonymous poster hash: c3074...cd8
Noldus Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 De første mnd har jeg gjort som deg, lagt de, eventuelt bysser litt når de virket trøtte. Etterhvert gikk vi over til faste klokkeslett og da fungerte det greit for oss. Nå er vi på 1 hvil og d legges han bare i senga med flaska si og sovner med en fang. (Har ikke problemer med legging på kvelden uten flaska)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå