AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Jeg har blitt mer interessert i matlaging enn tidligere, og innser nå at mange oppskrifter og matretter inneholder krydder som er vanskelige å finne i norske butikker. Jeg bor langt unna spesialbutikker, "innvandrerbutikker" og lignende, derfor er det kjedebutikkene jeg må handle det meste i. Et eksempel på noe jeg ikke finner, er røkt paprika. Hvor kjøper dere andre sånt? Kan man eventuelt bestille krydder på nett? Anonymous poster hash: 94f36...93c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 iherb har mye krydder men jeg vet ikke om de har røkt paprika. Anonymous poster hash: d521d...876
Britt Banditt Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Har kjøpt krydder på iHerb, men aner ikke om de har røkt paprika.
Pria Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Du finner alt du trenger på seasonedpioneers.co.uk også røkt paprika.
Botch Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 (endret) Røkt paprika har jeg funnet i en vanlig dagligvarebutikk som fører Santa Maria-varer (Rimi hvis jeg husker rett). Jeg har kjøpt krydder fra nettbutikken Penzeys Spices, men du må sende en mail til dem for å få vite fraktkostnaden for en bestilling utenfor statene. Endret 21. august 2013 av Botch
Frk Midnattsol Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Bruker mye forskjellig krydder, og har bestilt fra Ebay i åresvis.... Har kjøpt sånne krydderglass til å ha det på, så da holder det lenge.... Bestiller også Vaniljestenger derfra
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Takk for alle forslag. Jeg bestilte fra Pria sin link. Anonymous poster hash: 94f36...93c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå