AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Hei Jeg og min samboer har vært sammen i 4 år. Vi har 1 barn sammen som akkurat har fyllt 2 år. Kjærsten min jobber som sjef i et større salgsfirma og han er veldig mye ute med jobben ca, 2 til 3 dager i løpet av en uke. Forrige helg kom han hjem fredag kveld etter fredagspils med jobben og sovnet ganske kjapt. Da så nysgjerrig som jeg er sjekket jeg mobilen hans. Der så jeg at han hadde fått en snapchat fra en ung jente på jobben. hun hadde addet han og sendt han et blide og han hadde svart henne tilbake med et bildet. Til info Snapchat er en app som man kan ta bilde eller filme og sende det til hverandre, bildet vil vare i 10 sek ca eller mindre og deretter bli slettet for alltid. Ble ganske satt ut da jeg så dette, da jeg ikke kan skjønne hvorfor de skal sende bilder til hverandre en fredags kveld eller i det helle tatt. Jeg stoler på han og har aldri oppdaget noe annet tidligere, men har heller ikke sjekket mobilen hans tidligere. Hva synes du/dere jeg skal gjøre?? Ikke tenke på det? Hilsen d Anonymous poster hash: 4f272...b92 Anonymous poster hash: ffac1...223
Karenina Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Du må nesten spørre ham, hun kan ha sendt bilde av blomster, ufattelig mange kjedelige mennesker på Snapchat egentlig..
d1978 Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Du må nesten spørre ham, hun kan ha sendt bilde av blomster, ufattelig mange kjedelige mennesker på Snapchat egentlig.. Takk for svar:)
fro Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Hvis dette er det eneste faretegnet du har sett, syns jeg ikke du skal bekymre deg. Jeg var ute selv i helgen, og la til både gutter og jenter på Snapchat. Det var meget uskyldige snaps som ble sendt, type rar grimase eller bilde av øl for å få noen andre til å bestille.
elentari Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Jeg blir litt paff av alle som blir livredd at kjæresten har vært utro for den minste ting. Hvor er tilliten? Kjæresten min sender snap til alt og alle, men det vil da ikke si han er utro av den grunn? 1
d1978 Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Hei Ok så det er jeg som må skjerpe meg:) takk for svar:)
estrella Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Tja, de fleste bildene min kjære mottar på snapchat (fra både ukjente og kjente) er totalt random bilder av f.eks den nye valpen, grandisen før de skal på flatfyll (med påfølgende bilder av kvelden) og slike ting. De får stort sett samme type bilde tilbake. Jeg sender også bare tull via snapchat (men sender kun til venner). Så det i seg selv tror jeg ikke er noe stor bekymring. Du kan jo heller spørre?
Cookiemonster Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Jeg syns ikke du skal mistenke han for noe pga en snapchat. Jeg sender også snap'er til kollegaer uten at jeg vil at damene deres skal mistenke meg for å legge an på mannen fordi !!! Det er jo stort sett bare tull, kanskje relatert til noen vi snakker om på jobb osv... - jeg syns forresten du skal slutte å snoke på kjæresten din sin telefon... Det vil bare gjøre til at du bli besatt av å finne ut om han er utro...
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Hvordan bilder var det? Anonymous poster hash: 9e4eb...846
Enilorac Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Snapchat er ikke no farlig Alle sender tullete bilder der, for gøy.
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Hvordan bilder var det?Anonymous poster hash: 9e4eb...846 Det kan ikke hun se da bildene blir slettet etter så og så mange sekunder. TS, spør han hvem denne jenta er før du stresser videre.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Vi vet jo ingenting sikkert, men jeg er selv en helt trofast, forlovet mann og ser at de siste fire snapchat-meldingene jeg har mottatt alle er fra damer. Husker at det har vært en med bilde av øl, en med en fisk med avkappet hode og en med en gressklipper på. Den siste husker jeg ikke hva var, men det var tydeligvis maks like sexy som sløyet fisk. Folk sender alt mulig tull på Snapchat. Ingen grunn til å bekymre seg.Anonymous poster hash: e92a9...e1f 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Av gutter får jeg random bilder av biler hvor det står noe ala "Nå mangler jeg bare bremsene" elns.. Av venninner får jeg et bilde av ansiktet og/eller ølglass, vinglass osv hvor det står "Skål" eller "Slår på stortromma i kveld" Selv sender jeg kun bilder av ansikt, katten eller et svart bilde jeg tegner noe morsomt på. MEN jeg har søkt i google.. Dumme meg og fant masse puppe-bilder og faktisk et bilde av ei jente kliss naken med en finger i høna. Så de finnes de óg og jeg skjønner at du blir usikker. Hadde man der i mot kunne sett bildene flere ganger og slått fast at "Dette var kjedelige greier" hadde man også blitt roligere. Jeg tror egentlig det er nysgjerrigheten som er litt frempå og dytter til usikkerheten/sjausien. (omg, jeg har vondt i hodet og har sikkert hundre skriveleifer)
navnet Skrevet 22. august 2013 #14 Skrevet 22. august 2013 Ja han er 100 pst utro. Du burde dumpe han snarest. Det finnes ikke tvil om at han er definitivt utro. De har hatt sex 4 ganger allerede. Eller ikke. Vi kan jo ikke vite dette, og selv om ikke du bruker Snapshat med mennesker av et annet kjønn så kan det hende han gjør det. Jeg er i et fast forhold, men får snaps fra både gutter å jenter, noen kollegaer og noen venner. Aldri tissefanter, men vanlige bilder av ting å tang å alt mulig
Tidus Skrevet 22. august 2013 #15 Skrevet 22. august 2013 Tror du bør bare roe deg ned. Snaps kan da være helt uskyldige. Som oftest er de det. Sannsynligvis av øllen sin.. Helvete så mange øl-snaps jeg får i helgene! Både av gutter og jenter. Ikke ta opp dette. Og aldri sjekk telefonen hans igjen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå