AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Jeg vurderer å kjøpe et lite kjøleskap til hybelen min, men lurer på om et lydnivå på 40 desibel er for mye på et soverom? Jeg vil helst ha et stillegående kjøleskap, men det blir for dyrt for meg som er student. Anonymous poster hash: 53563...f59
Sluagh Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg har min fryser i samme rom som jeg sover i og den irriterer livet av meg. Aner ikke desibelnivået på den, den er 10 år gammel så mulig den bråker mye mer enn nye gjør i dag. Hvis du velger å skaffe en så kjøp også en støymatte, det begrenser lyden litt mtp vibrasjoner.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Jeg har min fryser i samme rom som jeg sover i og den irriterer livet av meg. Aner ikke desibelnivået på den, den er 10 år gammel så mulig den bråker mye mer enn nye gjør i dag. Hvis du velger å skaffe en så kjøp også en støymatte, det begrenser lyden litt mtp vibrasjoner. Det er det jeg er så redd for, er vant med å ha det helt stille på hybelen når jeg skal sove og det vil garantert gå utover nattesøvnen min om det blir støy. Nå bor jeg i byen hvor det er litt lyder utenfor, men inne på rommet er det alltid helt stille, naboene mine hører jeg heller ikke. Skulle jeg gjerne visste lydnivået på fryseren. Kjøleskapet jeg planlegger å kjøpe har, som skrevet, et lydnivå på 40 dB. Takk for svar Anonymous poster hash: 53563...f59
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 40 dB vil nesten garantert irritere deg på et soverom. Spesielt hvis det er lite annen bakgrunnsstøy som det normalt er på et soverom. Anonymous poster hash: 4239c...0a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå