Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre eller tro lenger.

Jeg har hvert sammen med typen i to år og vi har bod sammen i 1 år.

Han har en ex dame og de har et barn sammen på 1 år.

Jeg vet det koster og ha barn og jeg forstår typen min veldig godt at han vil være med på å kjøpe ting til barnet sitt og alt der der noe jeg aldri har nektet han heller.

Men her om dagen fant jeg en kvitring på alt annet en baren ting i en bukselomme når jeg skulle vaske. Jeg vet at han brukte den buksen når han var med exen for å handle til den lille, men det jeg ikke helt fikk til å stemme var at det også sto noe sexy undertøy på lappen.

Kan med trygghet si at jeg ikke har fått noe slikt av han og at det er lenge til bursdagen min og slike ting.

Så hva skal jeg tro?????

Burde jeg neven noe for han eller hva gjør jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

. Sexy undertøy kjøper vel bare menn for å få sex, så hvis du ikke fikk det hadde jeg blitt skeptisk

Anonymous poster hash: 7c9f4...ec0
  • Liker 6
Skrevet

I stedet for å gå rundt med klump i magen å lure og tenke for mye, hadde jeg bare tatt det opp med han med en gang. Best å få ting ut av systemet før det bygger seg opp og blir verre enn det trenger å bli.

Men skjønner du reagerer.

• Liker 6
Skrevet

Her må du vel bare spørre han rett ut. Om du ikke har sett noe til undertøyet, så er det jo nærliggende å tro at det var en gave til henne...med mindre han har tenkt å gi det til deg da, litt lengre frem i tid.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det er en annen dame og ikke den her eksen.

• Liker 4
Skrevet

det kan jo hende de har handlet sammen, også har hun slengt noe på disken og gitt han penger etterpå eventuelt betalt for noe annet (lunsj, osv). Eller at han har skyldt henne noe penger.

• Liker 2
Skrevet

Om hun har dårligere råd enn typen din, er det vel helt greit å støtte litt i ny og ne?

Anonymous poster hash: 4b3db...8f8
  • Liker 1
Skrevet

Om hun har dårligere råd enn typen din, er det vel helt greit å støtte litt i ny og ne?

Med å kjøpe sexy undertøy til henne?

Her er mosen full av ugler!

• Liker 9
Skrevet

Det er da ikke hans problem.

• Liker 1
Skrevet

Dere har vært sammen i to år, bodd sammen i et år, og han har en unge på 1 år med sin eks? Eh..

Anonymous poster hash: 855e9...787

• Liker 18
Skrevet

Kanskje han har kjøpt det til deg og snart vil "overraske" deg med gaven?

Anonymous poster hash: e85b5...b51
Skrevet

Kvittering på sexy undertøy er aldri er godt tegn (hvis du ikke har bursdag en av de nærmeste dagene).. Vil tippe at det ikke er til exen, da det stort sett er en grunn til at de er en ex.

Skrevet

det kan jo hende de har handlet sammen, også har hun slengt noe på disken og gitt han penger etterpå eventuelt betalt for noe annet (lunsj, osv). Eller at han har skyldt henne noe penger.

Uansett er det en merkelig setting :regler:å handle sexy undertøy i.

Det høres svært mistenkelig ut :frustrert:

Skrevet

Hvordan vet du at det er sexy undertøy? Det kan jo være som DeLarge sier, at de har handlet sammen også har han betalt noe for henne av en eller annen grunn. Du må nesten bare spørre.

• Liker 3
Skrevet

Ja, større sjangser for at det er til den nyeste erobringen.

Kopier og laminer den og legg den på kjøkkenbordet.

• Liker 1
Gjest Carousel
Skrevet

Sto det sexy undertøy på lappen? Sikker på at det ikke var vanlig undertøy - fordi hun var blakk?

Skrevet

Dere har vært sammen i to år, bodd sammen i et år, og han har en unge på 1 år med sin eks? Eh..

Du er mer oppvakt enn de fleste :)

Jeg la ikke merke til dette i teksten. :klaske:

Altså har han vært utro før, eller Ts har skrevet feil e.l.

Skrevet

Hvis han har vært utro med exen før er det ihvertfall ikke et godt tegn

Skrevet

Du er mer oppvakt enn de fleste :)

Jeg la ikke merke til dette i teksten. :klaske:

Altså har han vært utro før, eller Ts har skrevet feil e.l.

Hehe ja. Leste det et par ganger og stusset litt. Om det er riktig i teksten så har Ts større problemer å tenke over...

Skrevet

Hej,

En del butiksansatta som inte helt har koll, antingen markerar varor fel eller slår in dem under fel namn. Det har hänt mig flera gånger både i matbutiker och i klädsaffärer.

Det här behöver inte betyda någonting. Det ju vara så att hans ex bad honom betala för underkläder istället för att ge henne mer pengar i bidrag den månaden, även om det låter konstigt ut,

Det jag reagerar mest på är att de är tillsammans när han ska köpa kläder till sitt barn, istället för att han gör det bara med sitt barn och/eller dig med. Väldigt bra att man har ett bra förhållande till sitt ex men om du inte får vara med i det "förhållandet" så blir det fel, enligt mig.

FRÅGA honom rätt ut :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...