AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Leser mye bra om begge. Hvilken er best når jeg trenger fortest mulig virkning til veldig ødelagt hår? Det er ødelagt av tidligere bleking, og håret mitt et mettet på hårfarge. Anonymous poster hash: 225a6...d99
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Jeg har prøvd begg over tid,og Redken anti-snap leave in kur er den som fungerer best på mitt hår.Joico synes jeg ikke hadde like mye virkning. Men min søster sverger til Joico,så det kommer nok helt an på hårtype. Anonymous poster hash: c6e4c...6d1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Jeg foretrekker Joico. Anonymous poster hash: 39686...6d5
Wonderbitch Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Redken extreme. Joico gjør ingenting for mitt hår. Har begge.
Armitage Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Er ikke Joico en kombinert fuktighets og proteinkur da? En som har ekstremt slitt og ødelagt hår trenger en ren proteinkur. Da er redken sin best ut av de to.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Er ikke Joico en kombinert fuktighets og proteinkur da? En som har ekstremt slitt og ødelagt hår trenger en ren proteinkur. Da er redken sin best ut av de to. Nei, Joico K-Pak reconstructor er en ren proteinkur. Den skal etterfølges med Intense hydrator, som er en fuktighetskur. Anonymous poster hash: 1e88c...8dc
Gjest Guilty Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Jeg foretrekker Joico k-pak. Syns ikke jeg fikk like mye igjen for redken sin, men jeg er fornøyd med begge da.
Kira-delta Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Nei, Joico K-Pak reconstructor er en ren proteinkur. Den skal etterfølges med Intense hydrator, som er en fuktighetskur. Anonymous poster hash: 1e88c...8dc Skal den det? Jeg var innom frisør i går og fikk streng beskjed om å aldri kombinere fuktighet og proteiner i samme vask. At man burde Kure håret med proteiner i en periode over 3-5 ganger, så ta et avbrekk med fuktighetskur en gang, og fortsette med protein. Hun mente at håret knakk lettere av når det først ble stivt, og mykt etterpå i samme vask..
Thorn Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Joico sin gjorde ingenting for mitt hår. Redken sin har jeg ikke prøvd, men har andre produkter fra dem som jeg er fornøyd med, så jeg hadde gått for den. Selv bruker jeg Wella SP Repair og Fudge Dynamite på mitt bleika og permanenterte hår, funker knall!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Skal den det? Jeg var innom frisør i går og fikk streng beskjed om å aldri kombinere fuktighet og proteiner i samme vask. At man burde Kure håret med proteiner i en periode over 3-5 ganger, så ta et avbrekk med fuktighetskur en gang, og fortsette med protein. Hun mente at håret knakk lettere av når det først ble stivt, og mykt etterpå i samme vask.. Det står på flasken. Anonymous poster hash: 1e88c...8dc 2
Chocoholic Skrevet 22. august 2013 #12 Skrevet 22. august 2013 Jeg har brukt Joico i fire år og er storfornøyd, men tok litt tid før jeg fant en rutine som funket. For referanse, Jeg har langt (korsryggen) stritt hår. Joico K-pak deep penetrating reconstructor er en ren proteinkur som ikke skal brukes altfor ofte med mindre man har veldig slitt hår - da kan man bruke den en gang i uken. Etter alle proteinkurer kan håret kjennes litt "hardt" ut fordi den skal gjennoppbygge på lik linje med tannfyllinger, men "polerer" ikke håret - da må man følge etter med fuktighetskur. Jeg er veldig glad i Joico K-pak intense hydrator, men faktisk ikke i samsvar med reconstructor'en...Etter den foretrekker jeg en som er enda mer fuktighetsgivende, enten Moroccanoil intense hydrating mask (ikke proteinkuren!!!) eller REDKEN All soft. Jeg tar denne rutinen annenhver eller hver tredje uke, og så bruker jeg Joico intense hydrator de andre ukene. Dette funker fantastisk for meg og kan være verdt å prøve.
Kira-delta Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Det står på flasken. Anonymous poster hash: 1e88c...8dc Det gjør det ikke på min faktisk :s
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 Det gjør det ikke på min faktisk :s På fuktighetskuren? Det står at den kan brukes alene eller etter proteinkuren. Anonymous poster hash: 1e88c...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå