Gå til innhold

trenger deres mening/råd (søvn,mat 6 mnd på kveld)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ammer ca 18, han legges kl 19 og kl 21 vil han ha mat igjen. Før holdt han 5-6 timer, men nå er det som sagt kun 3 timer han holder. I går våknet han 20.00 og ville ha mat, men da visste jeg at han i hvert fall ikke ville ha mat. Han gråt og jeg trøstet i en halvtimes tid før han sovnet UTEN mat, og jammen sov han helt til 23.

Dette med at han da våknet kl 21, er det en uvane eller er han sulten tror dere? Anonymous poster hash: 26239...49c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fullammer du?

Skrevet

Det er vanlig at babyer våkner hyppigere i den alderen. De som før sov tungt og godt, begynner plutselig å våkne ofte. Det kan være sult, da de begynner å trenge mer mat og (mer) fast føde, det kan være tenner, det kan være utviklingssprang, økt bevissthet på omverdenen osv.

En uvane tror jeg ikke det er, det er nok en grunn selv om vi ikke vet hva det er.

• Liker 1
Skrevet

Han har begynt med litt grøt. På dagen holder han tre til fire timer på mm så hvorfor ikke på kvelden? Ts

Anonymous poster hash: 26239...49c

Skrevet

Nei, si det. Får han grøt om kvelden? Dersom han ikke er sulten, så kan det være tenner, at han legges litt tidlig i forhold til den søvnrytmen han begynner å få, who knows. Du må nesten bare prøve deg frem.

Skrevet

Det høres ut som at han er sulten, barn trenger mer mat fra den alderen. Prøv med et ekstra måltid og se hva som skjer da. Hvis han ikke er sulten er det nok en periode.

Anonymous poster hash: 86ee4...84b

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde prøvd å gi han grøt i tillegg til ammingen på kvelden. Og hvis han fortsatt våkner så kan du jo prøve å tilby vann istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...