AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Er det "farlig" (sette i gang for tidlig fødsel) med sex sent i svangerskapet eller er det bare en myte? Jeg vet at babyen ikke er prematur lenger etter uke 37, men hvis det ikke er en myte, når bør man kutte ut sex'en? Anonymous poster hash: 4aca4...d55
Silfen Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Det er ikke farlig. Du skal ikke ha sex etter vannavgang, men det er den eneste restriksjonen med mindre du har truende prematur fødsel. 1
Gjest navnelapp Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Det er nok ei myte, ja. Går du over tida vert sex foreslått som tiltak for å sette i gang fødselen, men eg trur ikkje dette gjeld viss ein elles ikkje er moden.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Jo jeg ville ikke hatt sex etter vannet har gått, hehe, og vet om det med overtid og sex Anonymous poster hash: c6f5b...6fb
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Kutte ut sexen? Pulte dagen før jeg føda. Anonymous poster hash: 2dfba...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå