AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Som kanskje ikke lengre er en eks - svigermor. Jeg har fått inntrykk av at henne fikk et veldig hyggelig inntrykk av meg sist, så den biten er jeg utrolig nok ikke like bekymret over lengre faktisk. Dette er egentlig og en noe betryggende pute å hvile seg litt på, på mange diverse områder. Men jeg har en god stund gått å tenkt litt på hvordan det vil være å hilse på andre diverse mennesker igjen. De fleste husker meg nok vagt, om ikke mer, men hvordan vil stemningen bli når et møte oppstår igjen - etter så lang tid. Og hvem husker hva? Og hva tenker dem nå? Anonymous poster hash: 561f3...803
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Det går sikkert bra :-) Prøv å la være å bekymre deg. Husk at mesteparten av våre bekymringer skjer ikke
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Hyggelig ord. Men jeg er ikke akkurat bekymret nødvendigvis. Nysgjerrig - er mer det rette ordet gjerne. Og det er en situasjon som garantert kommer. Så da.. Hva skjer da..? Anonymous poster hash: 561f3...803
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Ingen andre på KG med svar ? Jeg lurer litt på om dem kanskje vil se litt negativt på meg, fordi jeg har vært der før, uten at jeg ble. Og det er jo noe jeg blir nødt til å forholde meg til, i begynnelsen hvertfall om noe. TS Anonymous poster hash: 561f3...803
River Tam Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Hva andre tenker vet man aldri, men det er vel heller ikke så viktig. Bare oppfør deg helt naturlig, vær deg selv, og vær blid og hyggelig.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Hva andre tenker vet man aldri, men det er vel heller ikke så viktig. Bare oppfør deg helt naturlig, vær deg selv, og vær blid og hyggelig. Jepp. Dette er jo slik jeg gjør stort sett hver dag i grunn, fordi det er det som faller seg mest naturlig. Å være med meg selv, blid og hyggelig altså, med noen få unntak muligens. Men det er jo som du sier, hva andre tenker vet man aldri, men veldig viktig er det jo heller ikke. Og er de skeptisk til begynne med, så er det lite som kan gjøres med det. De vil vel merke at jeg ikke vil forsvinne igjen som sist uansett, etterhvert som tiden går. Anonymous poster hash: 561f3...803
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Ingen andre på KG med svar ? Jeg lurer litt på om dem kanskje vil se litt negativt på meg, fordi jeg har vært der før, uten at jeg ble. Og det er jo noe jeg blir nødt til å forholde meg til, i begynnelsen hvertfall om noe. TS Anonymous poster hash: 561f3...803 Du er et voksent menneske, er det ikke på tide å gi faen i hva svigermor tenker om deg???? Anonymous poster hash: d4cc8...606 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Du er et voksent menneske, er det ikke på tide å gi faen i hva svigermor tenker om deg???? Anonymous poster hash: d4cc8...606 Hyggelig innspill. ^^ Men nei, som et voksent menneske, så bryr jeg meg faktisk litt om slikt, om NOEN av dem som er rundt meg. Anonymous poster hash: 561f3...803
River Tam Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Jepp. Dette er jo slik jeg gjør stort sett hver dag i grunn, fordi det er det som faller seg mest naturlig. Å være med meg selv, blid og hyggelig altså, med noen få unntak muligens. Men det er jo som du sier, hva andre tenker vet man aldri, men veldig viktig er det jo heller ikke. Og er de skeptisk til begynne med, så er det lite som kan gjøres med det. De vil vel merke at jeg ikke vil forsvinne igjen som sist uansett, etterhvert som tiden går. Anonymous poster hash: 561f3...803 Det vil de:) Har selv vært i en situasjon hvor jeg ante meg det var litt synsing fra tidligere ute å gikk, og jeg bare latet som ingenting, så ingen grunn til å nevne noe om tidligere, eller oppføre meg anstrengt fordi jeg ikke visste hva de i andre enden eventuelt måtte tenke, eller lure på. Hvordan du er, finner de ut hvis de blir kjent med deg.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Jeg syns du formulerer deg så utrolig dårlig i hovedinnlegget. Kan du forklare bedre hva du vil frem til? Anonymous poster hash: d878b...6d0 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Hyggelig innspill. ^^ Men nei, som et voksent menneske, så bryr jeg meg faktisk litt om slikt, om NOEN av dem som er rundt meg. Anonymous poster hash: 561f3...803 Næmmen, er det deg igjen?? ^^ Idiot. Anonymous poster hash: c02e3...067
roberta Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Så lenge du ikke var en bitch i forholdet eller forlot sønnen hennes på en særdeles stygg måte så kan jeg ikke se at du har noe å frykte.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Hm. Da burde det jo gå relativt greit til da. TS Anonymous poster hash: 561f3...803 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå