Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drakk meg full på lørdagen, dro på nachspiel med noen gamle bekjente av meg.

Der i blandt NN, som jeg alltid har hatt en liten useriøs "crush" på.

Jeg var utrolig full, men hadde det super moro!

Men ut av det blå, kysset NN meg.

De første to - tre sekundene likte jeg det, og var med på det (skammelig), før jeg plutselig skjønte hva jeg dreiv med..

Saken er at jeg har en helt vidunderlig samboer, og jeg vil virkelig ikke ødelegge noe!

Må jeg si noe? Er det helt på tryne av meg og bare glemme det?

Denne NN er ingen mann vi ser noe til, så sånn sett blir det ikke noe problem.

Har veldig dårlig samvittighet. Men er det verdt og sette forholdet på spill, siden kysset er ubetydelig for meg følelsesmessig?

Anonymous poster hash: 9d06a...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din har rett til å få vite det uansett om det involverte følelser eller ikke. Du har jo vært utro. Så må dere ta det derfra. Husk at ærlighet er viktigst i et forhold.

Anonymous poster hash: 33cdb...328
  • Liker 4
Skrevet

Jeg synes at du ikke skal si noe.

Men ta dine forholdsregler, slik at en slik situasjon ikke oppstår igjen.

Skrevet

Selvsagt burde du si noe til ham om det.

Hvordan han reagerer derimot er jo en annen sak. Men om det bare var ett lite kyss, så er det vel ikke akkurat noen krise. MEN det er jo en litt urovekkende oppførsel som da kan få en til å løfte litt på det ene øyenbrynet f.eks.

Og om dette er en tendens som skjer ofte eller om det kun bare var den ene gangen, med han ene bare.

Og om en selv har selvinnsikt nok til å se forbedringspotensiale rundt situasjonen. :)

Anonymous poster hash: e4f37...b49
Skrevet

Hold deg unna NN for ettertiden, dersom du ønsker å unngå å gjøre noe som kan ødelegge det forholdet som du er i. Hvorfor fikk han lov til å være så nær deg i utgangspunktet; så nær at han fikk til å kysse deg?

Alle har vi våre grenser, og vi slipper ikke folk innenfor den intimitetsgrensen som vi har, med mindre vi har ønske om det. Det er jo selvfølgelig noe annet dersom han overfalt deg, og du ikke rakk å reagere og stoppe han. Men det er betenkelig at du tok i mot kysset og nøt det.

(Grensen er for noen 0,5 meter, og for andre større og for andre mindre)

Skrevet

Det er ikke sikkert at det er noen krise for ham, men vis ham, som nevnt, i alle fall at du er ei ærlig dame og vær tydelig overfor ham om at du ikke kommer til å gjenta det og at du er veldig lei deg.

Anonymous poster hash: 33cdb...328
Skrevet

Gjennomsnittet ligger på rundt 1 meter, på intimsonen.

Men når man f.eks sitter rundt et bord eller lignende, så sitter man jo oppi intimsonen til hverandre uansett.
Det skal ikke så mye til enn at man bare bøyer seg litt før en står veldig disponibel til for folk som ikke tenker på annet enn akkurat det i slike øyeblikk. Og da oppstår det jo noen ganger handlinger instinktvis, uten at en får gjort mye med det i øyeblikket eventuelt.

Hvordan en reagerer på det er jo én ting. Og hva en eventuelt gjør videre.

Det er kjipt å sitte seg i situasjoner bare for å være lei seg for det i ettertid da. Men sånt skjer. =/

Skrevet

Jeg drakk meg full på lørdagen, dro på nachspiel med noen gamle bekjente av meg.

Der i blandt1) NN, som jeg alltid har hatt en liten useriøs "crush" på.

2)Jeg var utrolig full, men hadde det super moro!

Men ut av det blå, kysset NN meg.

3))De første to - tre sekundene likte jeg det, og var med på det (skammelig),4) før jeg plutselig skjønte hva jeg dreiv med..

5)Saken er at jeg har en helt vidunderlig samboer, og jeg vil virkelig ikke ødelegge noe!

Må jeg si noe? Er det helt på tryne av meg og bare glemme det?

Denne NN er ingen mann vi ser noe til, så sånn sett blir det ikke noe problem.

Har veldig dårlig samvittighet. Men er det verdt og sette forholdet på spill, siden 6) kysset er ubetydelig for meg følelsesmessig?

1)Betyr dette at du er tiltrukket av han og at 3) det var derfor du nøt dette kysset?

2) Hvor full var du egentlig ettersom det 4) tok en stund før du skjønte hva du dreiv med?

5) Av hensyn til din samboer bør du ikke oppholde deg i beruset tilstand på fester o.l. sammen med denne personen som du har en crush på, eller evt andre som du får en crush på. Og la være å drikke deg full.

6) Kysset var ubetydelig følelsesmessig, skriver du. Men fysisk nøt du det.

Skrevet

1)Betyr dette at du er tiltrukket av han og at 3) det var derfor du nøt dette kysset?

2) Hvor full var du egentlig ettersom det 4) tok en stund før du skjønte hva du dreiv med?

5) Av hensyn til din samboer bør du ikke oppholde deg i beruset tilstand på fester o.l. sammen med denne personen som du har en crush på, eller evt andre som du får en crush på. Og la være å drikke deg full.

6) Kysset var ubetydelig følelsesmessig, skriver du. Men fysisk nøt du det.

Som sagt, var veldig full. Vet ikke hva som gikk av meg! Gikk liksom ikke opp for meg hva som skjedde før midt inni det. Det har aldri skjedd noe lignende før. Bare syntes det er utrolig trist hvis jeg velger og fortelle det, også ødelegger jeg tilliten vår.

Og ja, helt enig. Burde ha gått hjem lenge føre jeg ble så utrolig full. Hadde det nok bare så moro med gamle bekjente, at jeg glemte meg helt bort.

Skrevet

Hold deg unna NN for ettertiden, dersom du ønsker å unngå å gjøre noe som kan ødelegge det forholdet som du er i. Hvorfor fikk han lov til å være så nær deg i utgangspunktet; så nær at han fikk til å kysse deg?

Alle har vi våre grenser, og vi slipper ikke folk innenfor den intimitetsgrensen som vi har, med mindre vi har ønske om det. Det er jo selvfølgelig noe annet dersom han overfalt deg, og du ikke rakk å reagere og stoppe han. Men det er betenkelig at du tok i mot kysset og nøt det.

(Grensen er for noen 0,5 meter, og for andre større og for andre mindre)

Nei det kan du si. Vet ikke hva jeg skal svare. Tenkte ikke klart. Glemte alt som heter fornuft.

For jeg er tross alt egentlig helt enig det du skriver :-(

Skrevet

Som sagt, var veldig full. Vet ikke hva som gikk av meg! Gikk liksom ikke opp for meg hva som skjedde før midt inni det. Det har aldri skjedd noe lignende før. Bare syntes det er utrolig trist hvis jeg velger og fortelle det, også ødelegger jeg tilliten vår.

Og ja, helt enig. Burde ha gått hjem lenge føre jeg ble så utrolig full. Hadde det nok bare så moro med gamle bekjente, at jeg glemte meg helt bort.

Hadde du ikke kommet til å nyte dette kysset om du hadde vært edru eller mindre alkoholpåvirket når han kysset deg?

Uansett, mener jeg at det beste er å aldri bli så full igjen, og å unngå å være i nærheten av de som du har en crush på.

Har du det fint sammen med din samboer? I mange tilfeller er det best å ikke si noe, dersom det er noe som har skjedd kun en gang og man har dårlig samvittighet og angrer seg. Å fortelle det til kjæresten kan ødelegge mye. Dette rådet har en samlivsekspert kommet med

Jeg sender en klem og håper at du har det bra og at det går bra fremover :)

Skrevet

Nei det kan du si. Vet ikke hva jeg skal svare. Tenkte ikke klart. Glemte alt som heter fornuft.

For jeg er tross alt egentlig helt enig det du skriver :-(

Det var jo han som tok initiativet. Og det kan sikkert være vanskelig å avslutte med en gang dersom det føles godt. Jeg forstår det. Du avsluttet kysset veldig fort, og det synes jeg at er veldig bra. Det er slett ikke alle som velger å avslutte, når de er i en slik situasjon.

Jeg synes ikke at du skal dømme deg selv hardt for det som skjedde.

Se heller fremover. Du har lært. Og du kan ta dine forholdsregler .

Lykke til! :)

Skrevet

Hvis du og samboeren har et godt og solid forhold, så er det bare å si det. Han liker det nok ikke, men da var du såpass ærlig og det var kun 1 kyss. Mest sannsynlig vil han da tilgi det og kanskje blir dere enige om å holde deg unna NN eller at du passer på alkoholinntaket i fremtiden.

Det er mer galt enn selve kysset hvis du tier om det.

Gjest Elseby13
Skrevet

Ikke si det til han.

Hold deg unna nn.

Revurder drekkinga di.

Skrevet

Si at HAN kysset deg. ;)

Anonymous poster hash: 55b11...871
Skrevet

Du får vel bare si noe sånt som at: djeeses, fatter ikke hva som gikk av NN på den festen. Han hoppet på meg og kysset meg. Jeg ble så perpleks at jeg sto der som en idiot før jeg fikk revet meg løs.

Og så bør du revurdere drikking og festing. Tydelig at grensene dine sitter litt løst med høyt alkoholinntak.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes ikke et strengt regime som innebærer NULL alkohol og NULL festing rundt sånne folk er noen god løsning heller. Fordi hvis den slags tiltak må være avgjørende for noe, er også viljen for forbedring ikke-eksisterende omtrent.

Men det er lov å trakke i et par salater i blant. Og kjipt er det jo da.

Spørsmålet er hva en lærer og hvordan en går videre fra det. Og som egentlig er avgjørende for noe evt.

Og et veldig høyt alkoholinntak er aldri en god ting, men omstendighetene er også såpass forståelig at det er bare tøys å skylde på alkoholen egentlig. Men likevel, jo fullere, jo ogsåvidere..

Kanskje du heller kan dra en fest med kjæresten igjen eventuelt, slik at han heller kan gå rundt å huske på den kvelden i stedet. Gjøre det godt igjen på en måte. Det skal ofte ikke mer til enn det. Hvis det er genuint da naturligvis. :)

Gjest Rodion Raskolnikov
Skrevet

Han fortjener noen som ikke går rundt å kysser andre

Og nei fylla er ingen unnskyldning

Skrevet

Word. :)

Skrevet

Hvis det var han som kysset en crush og nøt det, ville du visst om det da?

Du er temmelig egoistisk hvis du tar valget for ham, og ikke gir ham en sjanse til å velge om han vil godta sånn oppførsel.

Det kommer uansett til å plage deg hvis du ikke sier det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...