ainna Skrevet 22. august 2013 #121 Del Skrevet 22. august 2013 Kanskje svigermor prøver å si deg noe? kansje hun mener det må mer varme inn i barnebarnets hjem, mer liv og vitalitet, at han ikke skal vokse opp i en katakogside i bohusreklamen? Jeg sier ikke at jeg er enig med henne, ville selv gjemt bildet inne i et skap eller hengt det bak en hylle eller noe.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 22. august 2013 #122 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg forstår TS godt, jeg. Selv er jeg kanskje ikke så bevisst på interiør, men jeg er veldig bevisst på hva jeg LIKER. Kåken min ser overhodet ikke ut som en bohuskatalog, men er innredet og delorert slik jeg syntes er pent og harmonisk. Gud hjelpe meg så mye regelrett DRITT jeg har mottatt i løpet av årene (også av svigers...). Har en svigerinne som gjør all juleshopping i Shabby Chick-hylla på Nille (helt seriøst). ALT ryker i bosset. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 22. august 2013 #123 Del Skrevet 22. august 2013 Sønnen min fikk kunst i gave fra svigermor. Et ganske så stort bilde (ca 70 X 70 cm) Bildet er rett og slett ikke fint. Jeg ble veldig tatt på sengen da vi pakket det ut. Fatter ikke hvorfor hun kjøpte det.. Hun fortalte om hvordan hun hadde brukt lang tid på å plukke det ut å finne en passende ramme til det. Jeg er veldig opptatt av interiør (noe hun vet godt) bildet passet absolutt ikke inn på rommet til sønnen min og det er vel det det forventes å henge.. Totalt bom. Nå står det på kommoden hans (lent inntil veggen) jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av det. Må jo henge det opp.. Men alle veggene er opptatt. Må da altså ta ned bilder/dekor jeg har kjøpt til rommet hans for å henge opp et bilde hverken jeg eller mannen min liker.. ? Det er helt malplassert der inne. Hva ville dere gjort? Jada, jeg skjønner at jeg høres barnslig ut osv :-/Anonymous poster hash: 445f3...dfb Hvor gammel er gutten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. august 2013 #124 Del Skrevet 22. august 2013 Hvor gammel er gutten? I overskriften skriver TS dåpsgave, så gutten er vel bare noen måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #125 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg tror jeg ville begynt med å henge det opp, og etter at hun har vært på besøk flere ganger og sett bildet så ville jeg ommøbelert og kanskje malt en vegg og sånn slik at bildet "må" ned. Deretter satt det på en kommode med "plan" om å henge det opp, for å så sette det på gulvet fordi det var i veien, og plutselig låg det under senga eller noe.. Anonymous poster hash: d9ecb...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #126 Del Skrevet 22. august 2013 Det skulle jammen vært et hinsides grisestygt bilde for at jeg skulle reagert så heftig på et bilde. Hvor stygt klarer ett enkelt bilde å få blitt, egentlig? Hadde vært interessant å se dette eksemplaret. Klarer virkelig ikke å se for meg at jeg skulle fått hatfølelser sterke nok til å ikke klare å leve med å ha bildet i gangen eller bak døra på barnerommet. Anonymous poster hash: baad5...954 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 22. august 2013 #127 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg hadde jublet om mine barn hadde fått noe av Frans Widerberg til dåpen. Muligens det, men virker ikke som om TS er like begeistret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knekt1 Skrevet 22. august 2013 #128 Del Skrevet 22. august 2013 Overskuddssamfunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 22. august 2013 #129 Del Skrevet 22. august 2013 det er jo litt komisk at du bryr deg så mye om interiør og hva som passer og ikke passer. Hvor ille kan det være liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 22. august 2013 #130 Del Skrevet 22. august 2013 Du kan jo gjøre som stemoren min har gjort med det eneste bildet de har av meg i huset (som de ble påtvunget siden de fikk det i gave), og henge det innerst inne i en gang hvor ingen går! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. august 2013 #131 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg skjønner deg, jeg, ts. Selv om jeg ikke bruker mye tid eller krefter på interiør, så er alt vi har i hjemmet vårt nøye utvalgt (det betyr ikke at alt er kjøpt, altså - noe er arvegods og noe er snekret av mannen). Vi har ikke overflod av ting noe sted, og det tenkes grundig før noe henges opp på veggen noe sted. Så jeg ville ikke likt å henge opp kunst jeg absolutt ikke likte. Nå har jeg også et lite barn som ikke har satt sitt eget preg på rommet ennå, og jeg skjønner at dette vil endre seg med alderen. Men selv om rommet hans også nå har flere sterke farger på rommet sitt, betyr det ikke at det automatisk passer inn et bilde i en sterk farge. Det er vel også noe med ideen stort oljemaleri i gullramme som ikke virker helt naturlig på et barnerom også. Jeg har for øvrig erfaring med å få fæle interiørting. Men da fra min mor, som ikke er opptatt av estetikk og som konsekvent kjøper ting jeg syns er direkte stygt i gaver. Hun har f.eks. flere ganger gitt oss kunstige potteblomster. De har jeg satt pent i boden eller gitt til Fretex, og bare latt være å si noe om det. Husker hun en gang spurte hvor de var, og da sa jeg at vi ikke hadde så mange egnede steder å sette dem. Det stemmer også, noe hun faktisk nå forstår, siden vi både før og nå stort sett har lite dype vinduskarmer, som det ikke kan settes ting i, samt lite kommoder osv som man kunne plassert sånt på. Hvis jeg faktisk skulle satt fram alt det rare hun har gitt oss opp gjennom, ville huset vært helt overfylt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #132 Del Skrevet 22. august 2013 Kanskje svigermor prøver å si deg noe? kansje hun mener det må mer varme inn i barnebarnets hjem, mer liv og vitalitet, at han ikke skal vokse opp i en katakogside i bohusreklamen? Jeg sier ikke at jeg er enig med henne, ville selv gjemt bildet inne i et skap eller hengt det bak en hylle eller noe.... Hold kjeft a..Anonymous poster hash: 445f3...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #133 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg forstår deg godt! Jeg er ikke spesielt interessert i interiør, men ønsker ikke å ha noe jeg ikke liker på veggen og heller ikke på veggen til barna mine. Vi fikk "elg i solnedgang" fra svigermor en jul, var så vidt jeg klarte å holde igjen haka når mannen pakket det opp. For å si det sånn, det er pakket ned og har aldri vært oppe i dette huset. Anonymous poster hash: 1bb60...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. august 2013 #134 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg forstår deg godt! Jeg er ikke spesielt interessert i interiør, men ønsker ikke å ha noe jeg ikke liker på veggen og heller ikke på veggen til barna mine. Vi fikk "elg i solnedgang" fra svigermor en jul, var så vidt jeg klarte å holde igjen haka når mannen pakket det opp. For å si det sånn, det er pakket ned og har aldri vært oppe i dette huset. Anonymous poster hash: 1bb60...749 Fri og bevare meg for disse forferdelige svigermødrene som ikke eier estetisk smak. Det må være en pine. Det er jo bra at jentenes mødre er ufeilbarlige med en sikker smak for alt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 22. august 2013 #135 Del Skrevet 22. august 2013 Det er vel ingen her som sier at mødrene er ufeilbarlige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #136 Del Skrevet 22. august 2013 Det er vel ingen her som sier at mødrene er ufeilbarlige. Ikke med rene ord nei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #137 Del Skrevet 22. august 2013 Sønnen min fikk kunst i gave fra svigermor. Et ganske så stort bilde (ca 70 X 70 cm) Bildet er rett og slett ikke fint. Jeg ble veldig tatt på sengen da vi pakket det ut. Fatter ikke hvorfor hun kjøpte det.. Hun fortalte om hvordan hun hadde brukt lang tid på å plukke det ut å finne en passende ramme til det. Jeg er veldig opptatt av interiør (noe hun vet godt) bildet passet absolutt ikke inn på rommet til sønnen min og det er vel det det forventes å henge.. Totalt bom. Nå står det på kommoden hans (lent inntil veggen) jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av det. Må jo henge det opp.. Men alle veggene er opptatt. Må da altså ta ned bilder/dekor jeg har kjøpt til rommet hans for å henge opp et bilde hverken jeg eller mannen min liker.. ? Det er helt malplassert der inne. Hva ville dere gjort? Jada, jeg skjønner at jeg høres barnslig ut osv :-/Anonymous poster hash: 445f3...dfb Veggene er fulle. Simple as that. Sett bildet nedi kjelleren eller noe. Anonymous poster hash: 87e04...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #138 Del Skrevet 22. august 2013 Fri og bevare meg for disse forferdelige svigermødrene som ikke eier estetisk smak. Det må være en pine. Det er jo bra at jentenes mødre er ufeilbarlige med en sikker smak for alt. Hva med å lese de innleggene som omhandler egne mødre?Anonymous poster hash: ec22e...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. august 2013 #139 Del Skrevet 22. august 2013 Hva med å lese de innleggene som omhandler egne mødre?Anonymous poster hash: ec22e...22c Finnes det noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiak Skrevet 22. august 2013 #140 Del Skrevet 22. august 2013 Får vond smak i munnen av å lese om folk som faktisk KASTER gaver. Greit å innrømme at det er ting man har fått som man vet man absolutt ikke kan bruke - men så lenge dette er nye, ubrukte ting så kan man da i det minste gi det bort til Fretex, andre hjelpeorganisasjoner eller på finn.no til noen som trenger det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå