Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner han som jeg var sammen med for 3 år siden. Vi var 16 år da, nå er vi 19. Vi hadde det mye frem og tilbake, og da det ble endelig slutt har han senere sagt at han slo opp for at han ville ta hevn, siden det var jeg som hadde slått opp å såret han tidligere. Så det endte med at han slo opp den gangen å såret oss begge. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Virker så ynkelig å komme krypende tilbake til ham nå liksom..

Anonymous poster hash: 26051...27e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Move on..... Det har han sikkert gjort for lenge siden.... Ender aldri godt om man skal rote oppi gammel x-er ....

Skrevet

Gamle ekser ja, kan være noe herk noen ganger. ^^

Og fælt så mange ganger dere har slått opp med hverandre da, TS ?

Eller tatt hevn for det eventuelt..?

Og hvorfor krype så fælt da? Kan du ikke gå oppreist i stedet?

Er han et lite kryp bare, slik at du føler du må krype for å komme deg ned på hans nivå kanskje? :)

Anonymous poster hash: 98617...754
Skrevet

Den gangen jeg slo på hadde vi vært kommet ganske langt innpå hverandre, så fikk jeg panikk å ferga ut av hele greia. Så kom vi innpå hverandre igjen, gikk lenger enn gangen før, og da ditcha han for at han ville ta payback på meg da.

Nå føler jeg at jeg virkelig savner han. Den han er, og kunne snakke med han. Ja alt egentlig.

Anonymous poster hash: 58424...ec4

Skrevet

TS forresten.

Skrevet

Den gangen jeg slo på hadde vi vært kommet ganske langt innpå hverandre, så fikk jeg panikk å ferga ut av hele greia. Så kom vi innpå hverandre igjen, gikk lenger enn gangen før, og da ditcha han for at han ville ta payback på meg da.

Nå føler jeg at jeg virkelig savner han. Den han er, og kunne snakke med han. Ja alt egentlig.

Hehehe. Jeg tror ikke akkurat han ønsket å ta payback på deg, men jeg lurer på om det kanskje føltes litt slik for ham og, at dere kom ganske langt innpå hverandre, men så fikk han litt panikk og ville heller seile sin egen sjø.

Men hevngjerrighet er hvertfall ikke noen hyggelig egenskap. Det handler ikke om å le sist akkurat. :)

Kjipt å høre at du virkelig savner han. Eller, egentlig overhodet ikke da noen kanskje ville ha tatt det som et superkompliment om noe. Vel, for han da hvert fall.

Gjest Awzm me
Skrevet

Eeeh, dere hadde kommet så nærme hverandre, også slo han opp for å ta hevn??? Don't think so. Da er han en ekstremt selvhøytidelig person i så fall.

Skrevet

Kanskje han savner deg og ts?

Hva skjer med samfunnet idag? Ingen holder sammen, det er bare å finne en ny?

Hvis hun har følelser for han, hvorfor ikke se om dere kan finne sammen igjen ts?

Du var jo veldig ung da dere var samme første gangen, kanskje han og du har blitt litt mer voksne...

Skrevet

Kanskje han savner deg og ts?

Hva skjer med samfunnet idag? Ingen holder sammen, det er bare å finne en ny?

Hvis hun har følelser for han, hvorfor ikke se om dere kan finne sammen igjen ts?

Du var jo veldig ung da dere var samme første gangen, kanskje han og du har blitt litt mer voksne...

Hm? :)

Hvor draaaar du disse spørsmålene dine ut fra da?

Enten er du helt på jordet eller så kjenner du saken ganske godt. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...