Gå til innhold

Bestille snekker med baktanker, møtt han før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har over noen år truffet på en snekker, vi har hatt lange samtaler, men vi har aldri presentert hverandre så han vet ikke hva jeg heter. Snappa en gang opp navnet til dama hans og tok en skikkelig søkerunde. Fant henne og fant han. Vet derfor hva han heter.

Den siste tiden har jeg hatt så lyst til å bare ringe han å bestille en snekker, jeg trenger å få opp et gjerde rundt hele huset og samt bytte bord på og lage nytt gelender til verandaen. Jeg har lyst til å bare virke helt tilfeldig at jeg ringer han.

Trenger ikke skje noe mer.. Ser jo hvordan stemninga er... Men hvis han ikke lenger har den dama..ohlalala......

Jeg VET at det var flørt i blikket hans den gangen.. Men når han prater om dama si så tuller man jo ikke med sånt...

Skal jeg?

Anonymous poster hash: c66e9...3bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke i samme søkerunden finne ut om han har dame enda ? Kan ikke være så vanskelig.... Har han så får du bare sjekke andre single menn, ellers ville det høres needi og patetisk ut..... Og tru meg, han kommer til å gjennomskue forestillingen.. Menn er ikke så dumme altså...

Skrevet

Det er over et år siden jeg har møtt han og han driver et firma, så det er ikke sikkert det er han som kommer hit en gang med mindre jeg bestiller han spesielt?

Jeg finner ikke ut om de er sammen siden jeg ikke kommer inn på siden hennes.. Måtte skrolle nedover vennelista hennes og var vel innom 10000stk utav det lillebildet før jeg fant det ut.

Uansett tror jeg han hadde tatt meg uansett. Han strålte opp når vi møttes og han gikk aldri, jeg måtte avslutte samtalen! Men jeg skal ikke ha han hvis han har dame altså! Men da får jeg jo jobben gjort, og noen må jo gjøre den uansett?!

Hvordan kan jeg finne ut om han har dame fortsatt? Forslag?

Ts

Skrevet

Unnskyld at jeg spør, men selv om han har ikke dame, hva skal målet være ? Et eventyr eller noe mere ?

De er noe rart med om man skal begynne å lete etter årsgammal eventyr for å finne noen som engang har virket interessert litt....

Om han var flørtende når han hadde dame, ville han vært neppe annerledes om han var din heller.. dessverre..

Anonymous poster hash: 64f7d...ac7
Skrevet

Bare gjør det da vel! :danse: Om ikke annet så får du litt krydder i tilværelsen og fiksa opp litt hjemme. Viktig å finne på litt fantestreker iblant. Men hold deg unna om han har dame da. Og oppdater på KG! (for oss som ikke har noe liv pt.)

• Liker 1
Skrevet

Hold deg unna snekkere, de har dårlig moral. Utro svin hele gjengen. Snakker av egen erfaring. Bra i senga ja, for all del, men er du ute etter noe mer så hadde jeg holdt meg laaaangt unna! Og han har dame, så da er i såfall du også umoralsk om du gjør noe med han.

Anonymous poster hash: 3f111...e00
Skrevet

Hold deg unna snekkere, de har dårlig moral. Utro svin hele gjengen. Snakker av egen erfaring. Bra i senga ja,

:laugh::laugh:

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Hold deg unna snekkere, de har dårlig moral. Utro svin hele gjengen. Snakker av egen erfaring. Bra i senga ja, for all del, men er du ute etter noe mer så hadde jeg holdt meg laaaangt unna! Og han har dame, så da er i såfall du også umoralsk om du gjør noe med han.

Hvor mange snekkere kjenner du, da? :laugh:

Skrevet

Hvor mange snekkere kjenner du, da? :laugh:

Ganska många.. Utro, sier jeg. Har en etter meg nå. Han vil gjøre ekle ting med kroppen min. Fysjameg.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ganska många.. Utro, sier jeg. Har en etter meg nå. Han vil gjøre ekle ting med kroppen min. Fysjameg.

Å huffameg. Du har min fulle medfølelse.

• Liker 2
Skrevet

Hadde jo vært interessant om denne snekkeren sendte en ansatt for å gjøre jobben, og der kommer TS vandrende gjennom hagen iført en rose mellom tennene og intet annet...

• Liker 1
Skrevet

Hehehe :fnise: Og snekkeren anmeldte meg og informerte sjefen sin. Så kommer sjefen for å ta det opp og alt blir bare komplisert? :fnise: Jeg drømmer hvertfall om dette da om kvelden når jeg skal legge meg :wow:

Støtter ikke utroskap, som jeg har sagt over. Har han dame, så er jeg ikke interessert. Men hvordan finne ut det? Kan ikke akkurat ringe firmaet og si at jeg bare ønsker hjelp dersom han er single?

ts

Skrevet

"Jeg har en håndtverksoppgave, og trenger en singel snekker."

KAN høres noe suspekt ut...

• Liker 1
Skrevet

"Jeg har en håndtverksoppgave, og trenger en singel snekker."

KAN høres noe suspekt ut...

:fnise:

Anonymous poster hash: b7e0b...816

Gjest molecules
Skrevet

Jeg ville gjort det. Ett år er lenge og hvem vet om de fortsatt er sammen. Ingenting galt i å gjøre litt ''forskning'' :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...