AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Jeg har hatt en abort for noen år siden. Var helt alene uten noe særlig støtte. Noe som ga meg et stort tomrom. Jeg er nå gravid med mitt "første" barn sammen med verdens herligste mann og alt er på plass som det skal. Den første gangen jeg var gravid knyttet jeg meg til barnet i det sekundet jeg visste det. Men denne gangen er jeg over 28+ uker på vei og føler meg bare tjukk og at alt er tull. Jeg klarer ikke å knytte meg til mitt eget barn. Noen som har vært i samme situasjon og har noen svar på om det forandrer seg når barnet kommer? Anonymous poster hash: 853bf...3d0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Dette er ikke uvanlig! Du vet at det er noe inni magen din men du ser det ikke..Du kjenner bare at det sparker og gir livstegn fra seg.. Kanskje vet man om det er jente eller gutt, men det hjelper jo ikke for du har jo ikke møtt denne lille personen enda, og hvordan skal man da klare å knytte bånd? Min erfaring er i alle fall at dette forandrer seg når du får babyen opp i armene dine for første gang! DA kan du bli kjent med dette nye fantastiske mennesket som DU har skapt Anonymous poster hash: 72da0...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå