Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Det er en gutt som sier til en bekjent av meg at jeg er søt, pen osv. Han sier det ofte og han har spurt om navnet mitt og andre ting om meg. Selv har jeg bare så vidt snakka med han, da jeg ikke kjenner han noe særlig. Hun bekjente av meg sier at han snakker og spør om meg ganske ofte. Men likevel gjør han ikke noe for å bli kjent med meg. Han er ikke akkurat den sjenerte typen. Hvorfor tar han ikke kontakt? Hvorfor gjør gutter sånn?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Kanskje han er mer sjenert enn det du tror? Anonymous poster hash: d46fb...8fa 6
eva-80 Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Spør han " Jeg hører fra folk at du snakker om meg ...Har du lyst å bli kjennt eller er det noe du lurer på så kan du likegodt spør meg siden jeg kjenner meg selv best ". Er det kjipt å si det f 2 f så kan du sende han mld. 2
Gjest Daenerys Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Han er nok en player. Han sier du er søt osv sånn at du skal få interesse av han. Da du ikke tok kontakt etter at han hadde sagt det er han i gang med steg to, får deg til å vite han han snakker om deg til andre. For da vet han at du vil få høre det igjen av de han snakker med og dermed bil du bli nysgjerrig og legge merke til han. Og da har han oppnådd målet sitt med å få enda en jente etter seg.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Han er nok en player. Han sier du er søt osv sånn at du skal få interesse av han. Da du ikke tok kontakt etter at han hadde sagt det er han i gang med steg to, får deg til å vite han han snakker om deg til andre. For da vet han at du vil få høre det igjen av de han snakker med og dermed bil du bli nysgjerrig og legge merke til han. Og da har han oppnådd målet sitt med å få enda en jente etter seg. Bra jeg ikke får dating tips fra deg! Anonymous poster hash: 7abfd...c1f 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Hva er problemstillingen her egentlig, TS ? Anonymous poster hash: 76c9f...5db
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Eeeh, hvorfor tAr du ikke kontakt selv? Kanskje han tenker det samme som du gjør
Gjest .-L-. Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Da er han sjenert med den han liker da, og ikke andre.
Gjest Heartbeat Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Han er sjenert når det kommer til jenter han liker ja Det tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 TS her: Hvorfor jeg ikke tar kontakt med han selv? Fordi jeg er sjenert og ville aldri ha trodd at en gutt som han kunne være interessert i meg( hvis det er det han er da?). Virker som om han kan velge og vrake i jenter, så skjønner ikke helt hvorfor jeg plutselig har blitt en av snakkisene hans den siste tiden...? Er jo selvfølgelig kjempe glad for det, men er også ganske sikker på at dette bare vil vare for en kort periode. Helt til en jente bestemmer seg for å kapre han. Håper jo på at vi kan bli bedre kjent, men jeg tar ikke første steget, sykt flaut!
Gjest .-L-. Skrevet 22. august 2013 #12 Skrevet 22. august 2013 (endret) Vel, er ganske normalt i grunn. Blir også sjenert med jenta jeg liker i begynnelsen, ganske komisk egentlig, men det går seg no til. Har han mange etter seg så er han kanskje ikke så vandt til å måtte jobbe så mye da. Endret 22. august 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2013 #13 Skrevet 22. august 2013 TS her: Hvorfor jeg ikke tar kontakt med han selv? Fordi jeg er sjenert og ville aldri ha trodd at en gutt som han kunne være interessert i meg( hvis det er det han er da?). Virker som om han kan velge og vrake i jenter, så skjønner ikke helt hvorfor jeg plutselig har blitt en av snakkisene hans den siste tiden...? Er jo selvfølgelig kjempe glad for det, men er også ganske sikker på at dette bare vil vare for en kort periode. Helt til en jente bestemmer seg for å kapre han. Håper jo på at vi kan bli bedre kjent, men jeg tar ikke første steget, sykt flaut! Jeg har vanskelig for å forstå denne. Fordi det er ikke så lenge siden, en fugl fløy inn vinduet mitt og sa: "Ballen ligger jo på midten, fordi begge vet jo godt at begge er interessert i hverandre". Eller noe sånt. Men ja, han er nok sikkert bare sjenert ja. Det må det være. Hvorfor ellers tar ikke han initiativet ? Anonymous poster hash: 76c9f...5db
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 TS "Hvorfor tar han ellers ikke initiativ?"lurer på det samme...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #15 Skrevet 23. august 2013 TS "Hvorfor tar han ellers ikke initiativ?"lurer på det samme... Jepp. Det er ikke alltid like produktivt å lure på ting og tang. Selv lurer jeg også på mye, men jeg kommer liksom ikke frem til noe godt svar av den grunn. Anonymous poster hash: 76c9f...5db
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2013 #16 Skrevet 23. august 2013 Han kan jo synes du er søt og snakke om deg uten å ville ha et forhold?? Jeg mener, kan man ikke..?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #17 Skrevet 23. august 2013 Klart man kan. Men er det snakk om et forhold eller ikke her da? Dette er jo ganske store termer å diskutere i så fall. Har dere fått satt dere ned sammen en aften og snakket litt ut om dette? Anonymous poster hash: 76c9f...5db
Gjest .-L-. Skrevet 23. august 2013 #18 Skrevet 23. august 2013 Kan forklares med at siden han er med at jenter tar initiativ når de liker han, så tror han at du ikke er interessert som ikke gjør noe.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #19 Skrevet 23. august 2013 Definitivt. Anonymous poster hash: 76c9f...5db
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2013 #20 Skrevet 24. august 2013 TS her: Så da burde jeg bare prøve å ta det første steget og se om han responderer? Hva kan i så fall det første steget være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå