Gå til innhold

Lønn som nattevakt bensinstasjon el. 7eleven

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet hvor mye man får betalt som nattevakt på slike type steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv lurt på det samme siden jeg har søkt på jobb der...Men har ennå ikke fått svar på det

Gjest Anonymous
Skrevet

En venninne av meg jobber på en bensinstasjon i helgene (hun er student) og hun tjener 145,- pr.time. Vet ikke hvordan 7-eleven har det.

Gjest Ursula Beate
Skrevet

Tror de tjener ca. 140-180 kr. timen. Så kommer vel helgetilleggene.

Gjest Anonymous
Skrevet

En kompis tjener 180,- i timen på 7-eleven, men det er kanskje fordi han kjenner han som driver den..? Eller så er det vanlig

Gjest Virkelig?
Skrevet

Er det sant?! Tjener de ansatte på en bensinstasjon og 7-eleven MER enn meg som jobber i det offentlige med 6 års utdanning???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette kan umulig stemme...det får da være grenser for demokarati/AP/SV-terror-regime.

Skrevet

Aner ikke på nattevakt.. men når jeg jobbet på 7-11 (fra 16-00.30) fikk jeg verken kveldstillegg - eller helgetillegg. fikk 95 kr timen (egentlig 85 + tilleggsgreier, husker ikke hva det er :oops:). Ikke særlig godt betalt egentlig, men vet som sagt ikke hva lønnen er som nattevakt. Ikke vondt ment..men jeg anbefaler ikke akkurat 7-11, det blir fort kjedelig i lengden (sluttet 1.mars, begynte mai 03) men greit nok hvis du vil tjene litt penger.

Men du kan f.eks ringe hovedkontoret til 7-11 (vitaminveien 7-9, storo) og høre hvordan lønnen er. www.7-eleven.no

:)

Skrevet
Er det sant?! Tjener de ansatte på en bensinstasjon og 7-eleven MER enn meg som jobber i det offentlige med 6 års utdanning???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette kan umulig stemme...det får da være grenser for demokarati/AP/SV-terror-regime.

Jobber du om natten?

Skrevet

Er dette virkelig et innlegg fra en med seks års utdanning?

• Liker 6
Gjest Anonymous
Skrevet

Morrison: tenk litt etter nå:

synes du, i anstendughetens navn, det er riktig at en som jobber på bensinstasjonen/7-eleven skal tjene mer pr.time enn en økonom/jurist/samf.viter i offentlig sektor?

Hvis du svarer "ja" på det, vil jeg stille spørsmålstegn ved om du er et fornuftig oppegående menneske.

Skrevet

Vel, jeg har ikke uttalt meg om hvorvidt det er riktig at bensinstasjonansatt skal tjene mer enn en jurist, men syns det er rart at du ikke vet at det ikke er noen automatisk sammenheng mellom lønnsnivå og utdanning.

Syns også sluttkommentaren om hva du kaller "demokarati/AP/SV-terror-regime" ikke virker strålende opplyst.

• Liker 3
Skrevet

Det var snakk om nattevakter. De fleste jurister, økonomer etc. i offentlig sektor jobber, så vidt meg bekjent, på dagtid... Hvis du har forsøkt å jobbe om natten ville du si noe annet! Det er liksom ikke helt det samme som å være på nachspiel en gang i blant....

Har inntrykk av at vanlig lønn for denne typen nattarbeid i Oslo-pmrådet er mellom 110 og 180 kroner timen avhengig av alder, erfaring og evne til å forhandle.

Skrevet

Ja, sikkert kult å jobbe på 7-eleven om nettene (spesielt i helgene) til den superlønnen, så kanskje "Virkelig gjest" burde søke jobb der istedet?

Men sjekk først om de har pensjonsordning og sykelønnsordning som i staten, fødselspermisjon som i staten osv, osv.

Noensinne falt deg inn at det er mer enn lønn som teller på en arbeidsplass?

Og hva har AP og SV å gjøre med lønnen din? Er det de som forhandler den for deg?

Skrevet
Noensinne falt deg inn at det er mer enn lønn som teller på en arbeidsplass?

Når jeg var ansatt, så ble det gjort et eierskifte, "vi" var da 8 ansatte fra den gamle sjefen - og nå jobber ingen der. dette var i november..den siste sluttet i mars/april... Ingen som trivdes der lengre. (pga sjefen) Men må si en ting: det er stressende å jobbe på 7-11! Løpe fram og tilbake, utålmodige kunder osv osv. "Alle" forventer at alt skal skje på et blunk, siden det er en typisk "fast food" kiosk. Så for meg så er det mer enn lønn som teller på en arbeidsplass, og er arbeidsledig for tiden :(

Og jeg tviler på at det er "morsomt" å jobbe på 7-11 midt på natta, ihvertfall nede i sentrum (oslo)...det er noe jeg aldri kunne tenke meg. bare fulle folk og gris ++

Men si ifra hvordan det går da, du som startet denne tråden.

Gjest Anonymous
Skrevet

En bekjent av meg tjener 240,-/timen på en bensinstasjon i Oslo. Synes ikke det er så verst.. :)

Gjest 220,-dagtid
Skrevet

Jeg tjener 220,-/timen på dagtid når jeg jobber på bensinstasjonen.

Jeg er ganske fornøyd, men summen kunne alltids vært høyere, det fortjener vi !

Gjest Poirot
Skrevet

Synes det var bra for å selge pølser og bensin, jeg. Som assistent for handikappede tjente jeg 97 kr timen.

Skrevet

Kan ikke helt tro at dette er et seriøst innlegg. Sannsynligvis for å provosere.

Eller kanskje du kunne tenke deg å fortelle oss hvilken bensinstasjon dette er?

Gjest GreenSky
Skrevet

Alle gjestene her kjenner noen/har selv vanvittig høy lønn på bensinstasjon el 7-eleven. Blir litt mer skeptisk jeg da, tror det ikke før jeg ser det. :P 230 i timen for å jobbe på bensinstasjon? Ja, særlig.

Skrevet

Eh... Jeg vet faktisk om flere som tjener 330' - 350' i året på bensinstasjon. Årsaken er at det i mange år nærmest var umulig å få stabil arbeidskraft til å jobbe fast 37,5 timer i uken og at eierne derfor har sett seg nødt til å betale godt for å få tak i dyktige mennesker. De trengs faktisk på bensinstasjoner også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...