AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Dersom dere hadde bedt flørten/daten deres om bilde® av kroppen/puppene/rumpa og hun hadde innfridd ønsket, hva hadde dere brukt bildet til? Hva er hensikten med å spørre om det? Anonymous poster hash: 76b1a...607
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Rammer det inn og henger det over peisen i stua. Anonymous poster hash: 65d7f...c61 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Rammer det inn og henger det over peisen i stua.Anonymous poster hash: 65d7f...c61 Hehe, du så morsom du er! Men seriøst, er det kun runkemateriale?Anonymous poster hash: 76b1a...607
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg kan fint se på bilder av nakne jenter uten å runke. Sammenlign det med å se på en trailer til en film du har lyst å se. Men det er jo en viss fare for at det kommer til å skje, og det er vel egentlig bare bra, eller? Det hadde jo vært litt dumt om flørten din ikke var keen på deg? Anonymous poster hash: 65d7f...c61
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Jeg kan fint se på bilder av nakne jenter uten å runke. Sammenlign det med å se på en trailer til en film du har lyst å se. Men det er jo en viss fare for at det kommer til å skje, og det er vel egentlig bare bra, eller? Det hadde jo vært litt dumt om flørten din ikke var keen på deg? Anonymous poster hash: 65d7f...c61 Joda, det er bare bra det, men siden han gir uttrykk for at han har veldig lyst på et bilde, er jeg bare nysgjerrig på om det kan være en "generell grunn".. Men er det "bare"fordi han er keen og vil ha meg tilgjengelig når han vil, er det helt ok. Anonymous poster hash: 76b1a...607
Gjest Ironically me Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Tenkt situasjon: utilgjengelige for hverandre for en stund. ( fra 1 dag, og oppover ) Hensikt: Tja, hadde sannsynligvis likt å se henne jeg var glad i/ datet/ flørtet med. Måtte vært hele kroppen, og kunne sikkert tenke meg å tegne henne også...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Bruke det som profilbilde slik at jeg kan trolle menn på nettdatingsider, vel. Anonymous poster hash: 5fb13...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 For å selge det til FHM, for å betale strømregningen. Anonymous poster hash: 257ac...a0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå