AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Først vil jeg bare s at jeg vet dette er utrolig umoralsk og "ikke bra", men men.. Greia er den at jeg har møtt en fantastisk fyr for noen måneder siden, og vi har nå for en stund siden blitt sammen. Han er helt fantastisk, og jeg har virkelig blitt glad i han på den korte tiden, men greia er den at vi bor ganske langt unna hverandre, i tillegg til at han har en jobb hvor han er borte i flere uker av gangen. Jeg kjenner han ikke ut og inn, siden vi ikke har kjent hvernadre lenge. Jeg er så uendelig redd for å bli såret, og jeg vet, eller han sier, han også tenker det samme. Han var hos meg for noen dager siden, og han glemte å logge ut av facebook… jeg logget aldri av, men var aldig inne på den før i stad.. Jeg klarte inn la være.. jeg følte meg som en tyv, skikkelig kriminell da jeg gikk inn på facebooken hans, så jeg er fullt klar over hvor umorlask dette var, men saken er den at jeg sjekket mld. hans.. Han har så og si aldri tilgang til nett, som han har sagt, og vi snakker derfor bare med hverandre via mld og telefon. Men jeg fant ut at han driver å snakker med en jente, på facebook, og senest samme dag han dro til meg. Dette var sent på kvelden, og vi hadde allerede sagt natta til hverandre. De skulle tydeligvis møtes før han skulle til meg, og det er sånn ca. 1000 hjerter i hver mld. i tillegg til at han bruker ord som "kjære deg", "pus", "savner deg" og "søteste".. samme som han gjør med meg, bortsett fra at han ofte sier "jenta mi" til meg, noe han ikke skrev til henne. Etter å ha stalka litt rund, fant jeg ut at de har gått på skole sammen tidligere, og at de har holdt på med ord som dette og hjerter leeeenge, men hun er tydeligvis sammen med en annen fyr. Så tingen er den, burde jeg uroe meg? Jeg husker jeg spurte han hva han hadde gjort tidligere på dagen før vi møttes, og da sa han at han hadde sovet til sånn 2 tiden, og bare slappet av, men på mld. på face hadde de tydeligvis møtt hverandre rundt 12 tiden.. Jeg merker jeg blir utrolig urolig, og redd for hvem dette er. Burde jeg uroe meg, eller er jeg bare en urolig kjæreste som burde roe ned? er så utrolig redd for å bli såret, og vil ikke gå noe lenger dersom han ikke er så seriøs som han faktsik sier han er. Tusen takk for tilbakemeldinger Anonymous poster hash: e0da2...d9e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Du burde være sint! Høres jo ut som hun har planer om å være utro mot sin kjæreste og han mot deg. Synes du skal konfrontere han med dette, du er ikke skurken som gikk inn å leste, han burde aldri sendt slike meldinger til en annen jente. Anonymous poster hash: 9f29a...3e0 9
Didaheart Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 (endret) Jeg kan mildt sagt si jeg er sint, men føler vel mest sjalusi. han er så alt for god, og har jo lært at dersom noe virker for godt til å være sant, er det som regel det Men de har som sagt gått på skole sammen, og tydeligvis kjent hverandre i rundt 4 år.. kan jo hende de bare er utrooolig gode venner, men da syntes jeg det er rart han ikke forteller meg noe om henne Endret 20. august 2013 av Didaheart 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg kan mildt sagt si jeg er sint, men føler vel mest sjalusi. han er så alt for god, og har jo lært at dersom noe virker for godt til å være sant, er det som regel det Men de har som sagt gått på skole sammen, og tydeligvis kjent hverandre i rundt 4 år.. kan jo hende de bare er utrooolig gode venner, men da syntes jeg det er rart han ikke forteller meg noe om henne Han kaller henne for "jenta mi"... Ikke vær så naiv. Anonymous poster hash: 9ae7e...0c0 4
Didaheart Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Neinei, han kaller meg for "jenta mi", noe jeg ikke så på meld til henne. Men han har tidligere sagt han har slitt med å stole på jenter, på grunn av en eller anne eks, men at han følte det annerledes med meg. Det som forundrer meg mest er som sagt hvorfor han ikke har sagt noe om henne, desom de bare skulle være gode venner. Irriterer meg skikkelg over det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Unnskyld meg, men er du litt dum eller? Fyren er på en måte utro, selv om han kanskje ikke gjør noe fysisk. Slik oppførsel er helt uakseptabelt når man er i et forhold og JA, du burde uroe deg! Hallo i luken! Når han i tilegg ikke har fortalt deg om henne, så gjør det ikke saken noe bedre akkurat!Anonymous poster hash: c9c21...84e 5
eva-80 Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Enig med AB over meg. Slikt gjør man ikke om man er i forhold. Dette ville være spikern på døra for min del.. Ærlig talt altså... Dere har ikke vært sammen lenge og det er slik det begynner ? Hva blir senere ? Jeg kjekker (åpent) mobilen og pc`n til kjæresten min og han min, aldri vært noe problem, har ingenb av oss noe å skjule... Det hendte at det ble noen spørsmålstegn men begge av oss spurt og fikk ærlig svar... Jeg ville spurt han face 2 face, om du føler på deg at han lyver eller sånn så bli bare kvitt han.. 1
Gjest Anonym Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Først vil jeg bare s at jeg vet dette er utrolig umoralsk og "ikke bra", men men.. Greia er den at jeg har møtt en fantastisk fyr for noen måneder siden, og vi har nå for en stund siden blitt sammen. Han er helt fantastisk, og jeg har virkelig blitt glad i han på den korte tiden, men greia er den at vi bor ganske langt unna hverandre, i tillegg til at han har en jobb hvor han er borte i flere uker av gangen. Jeg kjenner han ikke ut og inn, siden vi ikke har kjent hvernadre lenge. Jeg er så uendelig redd for å bli såret, og jeg vet, eller han sier, han også tenker det samme. Han var hos meg for noen dager siden, og han glemte å logge ut av facebook… jeg logget aldri av, men var aldig inne på den før i stad.. Jeg klarte inn la være.. jeg følte meg som en tyv, skikkelig kriminell da jeg gikk inn på facebooken hans, så jeg er fullt klar over hvor umorlask dette var, men saken er den at jeg sjekket mld. hans.. Han har så og si aldri tilgang til nett, som han har sagt, og vi snakker derfor bare med hverandre via mld og telefon. Men jeg fant ut at han driver å snakker med en jente, på facebook, og senest samme dag han dro til meg. Dette var sent på kvelden, og vi hadde allerede sagt natta til hverandre. De skulle tydeligvis møtes før han skulle til meg, og det er sånn ca. 1000 hjerter i hver mld. i tillegg til at han bruker ord som "kjære deg", "pus", "savner deg" og "søteste".. samme som han gjør med meg, bortsett fra at han ofte sier "jenta mi" til meg, noe han ikke skrev til henne. Etter å ha stalka litt rund, fant jeg ut at de har gått på skole sammen tidligere, og at de har holdt på med ord som dette og hjerter leeeenge, men hun er tydeligvis sammen med en annen fyr. Så tingen er den, burde jeg uroe meg? Jeg husker jeg spurte han hva han hadde gjort tidligere på dagen før vi møttes, og da sa han at han hadde sovet til sånn 2 tiden, og bare slappet av, men på mld. på face hadde de tydeligvis møtt hverandre rundt 12 tiden.. Jeg merker jeg blir utrolig urolig, og redd for hvem dette er. Burde jeg uroe meg, eller er jeg bare en urolig kjæreste som burde roe ned? er så utrolig redd for å bli såret, og vil ikke gå noe lenger dersom han ikke er så seriøs som han faktsik sier han er. Tusen takk for tilbakemeldinger Anonymous poster hash: e0da2...d9e Eg hadde blitt forbanna. Copy and paste hele samtalen, send til kjæresten hennes hvis han er på fb. Han har krav til å vite om dette. Konfronter samtalen med kjæresten din. Lykke til
Marie90 Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Hvis dere faktisk er kjærester og er i et forhold (og dette er avtalt, dere treffer ikke andre) - så er det SELVSAGT ikke greit at han skriver det til en annen jente? Det kunne vel knapt vært mer åpenlyst? 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Du virker veldig naiv. Hvis de bare var gode venner hadde de ikke brukt sånne kallenavn på hverandre. Hvis du ikke konfronterer han får du bare tåle at han er utro da! Anonymous poster hash: 9f29a...3e0 1
jita Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Helt i begynnelsen av forholdet så skal man jo også være mest forelsket. Men hvis han allerede nå trenger oppmerksomhet fra andre damer så bare tenk på hvor lett det er for han å være utro når den første forelskelsen mellom dere har lagt seg! Jeg hadde vært ekstremt skeptisk til en fyr som ikke en gang klarte å holde seg til en dame om gangen. Er han kanskje redd for å være alene? Han er jo utro mot deg når han flørter med ei annen dame. Tror du ikke han er sammen med deg fordi han ikke får henne? Hvis de har flørtet sammen i mange år allerede så vil han jo ha henne.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Eksen min hadde også en slik en gooood venninne. Hjerter, kjære, skal bli godt og se deg, babe ol. Jeg var naiv enn periode og tenkte det kanskje var demmes måte og være på, ettersom jeg selv har en tendens til og kalle så og si alle for kjære, eller babe etc. Ligger bare i meg, har alltid vært sånn. Men fant fort ut at vi hadde forskjellige grenser. Mine gooooode kamerater var ikke noen jeg lå med hvertfall forhold til hva han og hans gode venninne gjorde. Anonymous poster hash: 1204c...550 1
Didaheart Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Helt i begynnelsen av forholdet så skal man jo også være mest forelsket. Men hvis han allerede nå trenger oppmerksomhet fra andre damer så bare tenk på hvor lett det er for han å være utro når den første forelskelsen mellom dere har lagt seg! Jeg hadde vært ekstremt skeptisk til en fyr som ikke en gang klarte å holde seg til en dame om gangen. Er han kanskje redd for å være alene? Han er jo utro mot deg når han flørter med ei annen dame. Tror du ikke han er sammen med deg fordi han ikke får henne? Hvis de har flørtet sammen i mange år allerede så vil han jo ha henne. Jeg aner jo ikke, som sagt kan det hende de bare er utrolig gode venner, men han har aldri fortalt om henne før… må hinte til å spørre om han har noen gode veninner, vil ikke si jeg har stalka han på face :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå