Gå til innhold

Min eks er notorisk utro.. Nå er han utro igjen med sin nye kjæreste og jeg er synderen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt min eks var utro mot meg.. Jeg kuttet han helt ut, dvs har ikke hatt noe som helst med han å gjøre siden bruddet som var for ca 1 år siden.

Var ufattelig glad i han, men klarte ikke å tilgi selvom han tryglet og bad. Skal taes med at han i sine 2 tidligere forhold før meg også har vært utro..

For 1 uke siden fikk vi litt kontakt igjen. Jeg visste han hadde dame og litt usikker på intensjonen min. På en måte så håpte jeg å kunne "få" noe på han, på en annen side ble jeg fryktelig smigret. Vi endte med å ha sex og han fortalte meg hvor mye han hadde savnet meg og etc... Kjæresten hans var da i syden, så vi ble enige om at vi ikke skulle ha noe som helst kontakt fremover... Og nå sitter jeg her og føler meg utrolig dum.. Føler meg litt lurt, har ufattelig dårlig samvittighet for kjæresten hans som går igjennom det samme som meg.... Dilemmaet mitt er bør jeg si noe??

Anonymous poster hash: c14a5...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pjuk.

Anonymous poster hash: ff2be...967

• Liker 1
Skrevet

Wow.

Anonymous poster hash: dbb57...6f2

• Liker 2
Skrevet

Teit du er! Like teit som han..

Anonymous poster hash: 973b9...0a3

Skrevet

Skjønner godt at du føler deg dum..For det er nettopp det du er..

• Liker 3
Skrevet

Notorisk utro sier du?

Lurer på hva man kan kalle slike som deg da?

Skrevet

Hehe. Neida, du trenger ikke å si noe. ^^

Anonymous poster hash: b7f89...622
Skrevet

Notorisk utro sier du?

Lurer på hva man kan kalle slike som deg da?

Notorisk korttenkt?

Anonymous poster hash: 09a28...32b

• Liker 2
Skrevet

wow.... du er ikke så smart du... :glare: du VEIT at han har kjæreste, å enda så ligger du med han?? du er ikke det fnugg bedre enn han!! dere kler hverandre

Anonymous poster hash: 75e74...9c2
  • Liker 1
Skrevet

hva vil du oppnå med å si noe? Er intensjonen din og sverte han/ ta igen? missunnelse på dama hans? ødelegge for begge to? vil du ha han tilbake eller vil du at ingen skal ha han?

still deg spørmålet om hva hensikten din er...og hva konsekvensene blir.....

Anonymous poster hash: d96aa...c36
  • Liker 2
Skrevet

Forstår ikke at folk klarer, at du ts klarte å ha sex med han, din eks, når du vet at han har ny dame...Det er en stor gåte for meg...For meg er det så stor TURNOFF at jeg har ikke ord!!!

Skrevet

her virker det som det er mange som selv er ganske redd for (eller har opplevd) at kjæreste går tilbake til eks....:P

ikke så snilt gjort av deg ts, men skjønner at du har en svakhet for han, og at det i øyeblikkets hete skjedde. tror jeg ville latt det ligge, og gått videre. Om du vil ha han tilbake, må du jo evt snakke med han. Hvis du er sikker på at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre, så synes jeg du skal holde deg unna:)

Anonymous poster hash: 3e1c3...eaf
  • Liker 3
Skrevet

her virker det som det er mange som selv er ganske redd for (eller har opplevd) at kjæreste går tilbake til eks.... :P

ikke så snilt gjort av deg ts, men skjønner at du har en svakhet for han, og at det i øyeblikkets hete skjedde. tror jeg ville latt det ligge, og gått videre. Om du vil ha han tilbake, må du jo evt snakke med han. Hvis du er sikker på at du ikke vil ha noe mer med han å gjøre, så synes jeg du skal holde deg unna:)

Anonymous poster hash: 3e1c3...eaf

Hvis du har lest hennes innlegg, er han notorisk utro...

Skrevet

Notorisk korttenkt?

Anonymous poster hash: 09a28...32b

Du sa det! :)

Anonymous poster hash: b7f89...622

Skrevet

Ja jeg skjønner jeg ikke virker særlig smart... Og føler meg som verdens verste person. Men som sagt så var jeg en gang i tiden ufattelig glad i den gutten, bruddet tok veldig hardt på . Og klarer ikke fatte å forstå at jeg kunne bli smigret og svak for han igjen. Jeg vet at det jeg gjorde var feil. Men når det er sagt så vil jeg jo ikke ha han tilbake for vet jo hvordan han er som person og han sårer jo alle rundt seg gang på gang. Hvorfor jeg vil si det? Fordi jeg ser hvordan han holder på, hvor falsk han er... Ville gjerne fått vite det om jeg var dama hans og gitt han er lærepenge. Men samtidig så bør jeg vel holde kjeft for jeg er jo ikke stort bedre enn han bortsett fra at jeg ikke har kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Tipper det har gått opp for deg at han fikk akkurat det han ville; et nypp og ingen forpliktelser og heller ingen oppvask. Du sitter igjen en smule betatt og irriterer deg over at det ikke skjer noe mer mellom dere, og at hun andre er lykkelig uvitende sammen med han. Nå vil du gjerne ødelegge "idyllen" litt...

Sorry, selv om hun kanskje gjerne ville visst, så er det nok ikke av omtanke til henne du vil si noe. Da hadde du latt være å ha sex med han. Så jeg synes du skal holde deg vekke fra han, han vil faktisk ikke ha deg!

Skrevet

Ja jeg skjønner jeg ikke virker særlig smart... Og føler meg som verdens verste person. Men som sagt så var jeg en gang i tiden ufattelig glad i den gutten, bruddet tok veldig hardt på . Og klarer ikke fatte å forstå at jeg kunne bli smigret og svak for han igjen. Jeg vet at det jeg gjorde var feil. Men når det er sagt så vil jeg jo ikke ha han tilbake for vet jo hvordan han er som person og han sårer jo alle rundt seg gang på gang. Hvorfor jeg vil si det? Fordi jeg ser hvordan han holder på, hvor falsk han er... Ville gjerne fått vite det om jeg var dama hans og gitt han er lærepenge. Men samtidig så bør jeg vel holde kjeft for jeg er jo ikke stort bedre enn han bortsett fra at jeg ikke har kjæreste.

Men hadde du syns det hadde vært greit å få vite det av en eks som hadde ligget med kjæresten din? Er ikke sikkert hun hadde trodd på deg engang, kanskje hun hadde trodd at du bare lyver fordi du egentlig vil ha han tilbake.

Jeg tror jeg ville latt det ligge og bare gått videre. Hvis han var utro før deg, sammen med deg og etter deg så kommer han sikkert til å fortsette og da finner den nye kjæresten det ut uansett.

Skrevet

Like barn leker best er det noe som heter...

Men sånn seriøst, det er ikke din plikt å si noe til dama hans, det er hans problem. Ditt problem ligger i at du var et brødhue som på tross av at du visste han hadde dame, hoppa i køya med han.

Nå har du dårlig samvittighet, og gjør neppe noe slik igjen. La det ligge og gå videre heller, så får han ta smellen når den kommer...for det gjør den garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...