Gå til innhold

Problemer med Bare Escentuals foundation.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har akkurat kjøpt en prøvepakke med produkter fra B.I. Foundation, pudder og en solpudderlignende sak.

Jeg har fulgt bruksanvisningen nøye, men er ikke fornøyd med resultatet.

Jeg er god farge og bestilte medium foundation. Ved påføring blir nesen av en eller annen grunn veldig perlemorskimrende. Jeg syns også at jeg får et veldig "tørt" utseende der små linjer og porer blir fremhevet og mer tydelige.

Er det noe jeg gjør feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg denne foundationen selv, og har ikke opplevd noen av de problemene du beskriver.

Du bruker ikke for mye på kosten da? Jeg fikk i hvertfall et noe merkelig utseende etter å ha påført for mye på kosten. Husk å "slå" av det meste av det synlige pudderet først!

Bare en tanke 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Inspirert av flere tråder her kjøpte jeg noen prøver samt en kost. Jeg er ikke imponert, nei. Jeg synes også at porene vises bedre enn med vanlig foundation og jeg blir mer blank enn med pudderet jeg bruker til vanlig.

Gjest Cuddly
Skrevet

Så dette produktet kom dårlig ut i tv2-test, pga. at det var vanskelig å bruke...

Skrevet

Vil ikke akkurat si at det er vanskelig å bruke, men uvant... Det er jo en litt spesiell påføringsmetode i forhold til flytende eller kompakt foundation. Men når man først begynner å få dreisen på det, tar litt tid, så går det meget bra. Når det kommer til om man blir fornøyd med denne foundationen eller ikke, så er det selvfølgelig ikke alle som vil bli det. Som med så mye annet, smaken er som baken... JEG er kjempefornøyd så langt, men det har dere sikkert skjønt! :wink:

Skrevet

Jeg er også kjempefornøyd! Takk for tipset forresten :-)

Gjest Den opprinnelige
Skrevet

Fint at flere av dere er fornøyde og jeg skal nå ikke gi opp med en gang! Er det ingen av dere som har problemer med at make up`en blir veldig skimrende? Og da spesielt på nesen. (syns spesielt godt i dagslys)

Er det en fordel at dagkremen har trukket helt inn eller påfører dere foundation med en gang?

Skrevet

Fint at du ikke gir opp i hvertfall!! :) Det er alltid viktig at hudkrem får trekke godt inn i huden før man legger make up. Du vil da oppdage at det blir lettere å legge f.eks foundation. Jo jeg har merket at man blir litt "skimrende", også på nesen. Du kan matte ned med løspudder, det vil hjelpe! Syntes jeg så så "fresh" ut med denne "skimmringen",det blir jo mere naturlig enn en super matt, dekkende en... Men som sagt på nesen så bruker jeg løspudder. :sexy:

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk Lumiah, da forsøker jeg en gang til med lite på kosten og løspudder på nesen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...