AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Hei Jeg skal gifte meg neste sommer og har egentlig lokale og kirke i boks, men så kom det frem nå at vi ikke får servere alkohol. ( og det er greit det om di hadde sagt det med en gagng) Vi har kun tenkt til å ha "velkomst" champanie og litt vin til maten. Så nå er jeg på leting etter nytt lokale i østfold, ikke så allt for langt unna råde. Gjærne et sted hvor vi kan ha det ute. Noen som vet om noen flotte steder ?? Anonymous poster hash: 6a51f...bad
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Refsnes Gods?Anonymous poster hash: 8b31a...70c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Cafe Galeien på Isegran? Var der i bryllup i sommer, var kjempefint! Og det serverte alkohol Men noe begrenset plass inne. Anonymous poster hash: 07437...34a
Gjest Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Tune prestegård, Sarpsborg. Mulig den er fullbooket allerede da, det er rimelig populært...
Lissy Skrevet 26. august 2013 #5 Skrevet 26. august 2013 Hei Jeg skal gifte meg neste sommer og har egentlig lokale og kirke i boks, men så kom det frem nå at vi ikke får servere alkohol. ( og det er greit det om di hadde sagt det med en gagng) Vi har kun tenkt til å ha "velkomst" champanie og litt vin til maten. Så nå er jeg på leting etter nytt lokale i østfold, ikke så allt for langt unna råde. Gjærne et sted hvor vi kan ha det ute. Noen som vet om noen flotte steder ?? Anonymous poster hash: 6a51f...bad Et veldig hyggelig sted! Her går festen under privat fest så dere ordner selv med drikke til festen og mingling med champagne! Hermans låve heter det og det ligger i Dilling. Jeg var i bryllup der for et par uker siden. Det er like ved have så dere kan ta brudebildet ved sjøen;-) Stor og fin plen og en trivelig oppusset låve til middag og fest. Hils fra Linn i bandet-"Perfect Day!" www.hermanslaave.no Her er velkomstteksten fra siden deres: VELKOMMEN TIL LÅVEN I ÅREFJORDEN En idyllisk og kort kjøretur sørover fra Moss ligger Klosterbakke gård i Årefjorden. Vakker natur skaper en trivelig atmosfære for de mange arrangementer som stedet tilbyr. Her kan dere finne fasiliteter for feiring av både små og store dager. Når dere beslutter å holde deres bryllup, gebursdag, konfirmasjon, barndåp, firmafest el.lign hos oss er dere i gode hender. Vi vil gjøre alt som står i vår makt til at nettopp deres besøk på Låven i Årefjorden blir en hyggelig opplevelse. Vi ønsker dere velkommenIngrun & Herman Wilskow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå