Gå til innhold

HJELP! Bryllupslokale/utendørs/innendørs i østfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal gifte meg neste sommer og har egentlig lokale og kirke i boks, men så kom det frem nå at vi ikke får servere alkohol. ( og det er greit det om di hadde sagt det med en gagng) Vi har kun tenkt til å ha "velkomst" champanie og litt vin til maten.

Så nå er jeg på leting etter nytt lokale i østfold, ikke så allt for langt unna råde. Gjærne et sted hvor vi kan ha det ute.

Noen som vet om noen flotte steder ??

Anonymous poster hash: 6a51f...bad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Refsnes Gods?

Anonymous poster hash: 8b31a...70c

Skrevet

Cafe Galeien på Isegran? Var der i bryllup i sommer, var kjempefint! Og det serverte alkohol ;)
Men noe begrenset plass inne.

Anonymous poster hash: 07437...34a
Skrevet

Tune prestegård, Sarpsborg. Mulig den er fullbooket allerede da, det er rimelig populært...

Skrevet

Hei

Jeg skal gifte meg neste sommer og har egentlig lokale og kirke i boks, men så kom det frem nå at vi ikke får servere alkohol. ( og det er greit det om di hadde sagt det med en gagng) Vi har kun tenkt til å ha "velkomst" champanie og litt vin til maten.

Så nå er jeg på leting etter nytt lokale i østfold, ikke så allt for langt unna råde. Gjærne et sted hvor vi kan ha det ute.

Noen som vet om noen flotte steder ??

Anonymous poster hash: 6a51f...bad

Et veldig hyggelig sted! Her går festen under privat fest så dere ordner selv med drikke til festen og mingling med champagne!

Hermans låve heter det og det ligger i Dilling. Jeg var i bryllup der for et par uker siden. Det er like ved have så dere kan ta brudebildet ved sjøen;-)

Stor og fin plen og en trivelig oppusset låve til middag og fest.

Hils fra Linn i bandet-"Perfect Day!"

www.hermanslaave.no

Her er velkomstteksten fra siden deres:

VELKOMMEN TIL LÅVEN I ÅREFJORDEN
Inngangspartiet_250.gifEn idyllisk og kort kjøretur sørover fra Moss ligger Klosterbakke gård i Årefjorden.
Vakker natur skaper en trivelig atmosfære for de mange arrangementer som stedet tilbyr.
Her kan dere finne fasiliteter for feiring av både små og store dager. Når dere beslutter å holde deres bryllup, gebursdag, konfirmasjon, barndåp, firmafest el.lign hos oss er dere i gode hender.

Vi vil gjøre alt som står i vår makt til at nettopp deres besøk på Låven i Årefjorden blir en hyggelig opplevelse.

Vi ønsker dere velkommen

Ingrun & Herman Wilskow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...