AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 En jeg holder på med henger en del med eksen. Vet at jeg ikke bør la det gå så veldig innpå meg, men realiteten er at det gjør det. Har så dårlig erfaring med det fra før. Vil ikke være den sure dama som setter et ultimatum heller. Har noen noe gode tips til meg? Anonymous poster hash: e497b...0ef Anonymous poster hash: e497b...0ef
Steinar40 Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Finn en annen som er interessert i å være med deg.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Hehe. Sitt et ultimatum du ! Anonymous poster hash: a89cc...a42
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Finn en annen som er interessert i å være med deg. Håper da at han er interessert i å være med meg, i og med at vi treffes flere ganger i uken, Anonymous poster hash: e497b...0ef
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Hehe. Sitt et ultimatum du ! Anonymous poster hash: a89cc...a42 Føler det er så urettferdig... Er helt lost på dette her. Vet jeg bare må stole på han, siden han sier at det er meg han liker. Men allikevel, ekser er skumle Heldigvis bor hun langt vekke fra Østlandet, men hun er hjemme av og til. Anonymous poster hash: e497b...0ef
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Føler det er så urettferdig... Er helt lost på dette her. Vet jeg bare må stole på han, siden han sier at det er meg han liker. Men allikevel, ekser er skumle Heldigvis bor hun langt vekke fra Østlandet, men hun er hjemme av og til. Anonymous poster hash: e497b...0ef Nesh da. Nå tøyser du bare. Bare sitt et ultimatum du, så ser du jo hva som skjer. Trenger egentlig ikke å stole så mye på henne heller før du gjør dette, for hvordan kan du egentlig være sikker uten da? Jeg mener, siden du allerede er inne på disse tankene du beskriver? Og ikke alle ekser er like skumle forøvrig. Noen er bare sauer i fåreskinn og. Anonymous poster hash: a89cc...a42
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Hvis du mener at han treffer eksen sin iblant, og har sporadisk kontakt med henne ellers så synes jeg det er utelukkende positivt. Anonymous poster hash: ac6c6...532
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Karma. Anonymous poster hash: a89cc...a42
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Karma. Anonymous poster hash: a89cc...a42 Haha, hva mener du ? Anonymous poster hash: e497b...0ef
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Nesh da. Nå tøyser du bare. Bare sitt et ultimatum du, så ser du jo hva som skjer. Trenger egentlig ikke å stole så mye på henne heller før du gjør dette, for hvordan kan du egentlig være sikker uten da? Jeg mener, siden du allerede er inne på disse tankene du beskriver? Og ikke alle ekser er like skumle forøvrig. Noen er bare sauer i fåreskinn og. Anonymous poster hash: a89cc...a42 Jeg kan i såfall høre med han hva greia er med han og eksen. Trenger ikke å sette ned foten med engang Er selv en eks, og jeg oppførte meg ikke bra i starten Nå er det fire år siden det ble slutt mellom dem. Anonymous poster hash: e497b...0ef
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Hvis du mener at han treffer eksen sin iblant, og har sporadisk kontakt med henne ellers så synes jeg det er utelukkende positivt. Anonymous poster hash: ac6c6...532 Kan du begrunne hvorfor det er utelukkende positivt? Anonymous poster hash: 46708...b3b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå