Gå til innhold

Hvordan feste bilder på veggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har i lengre tid hengt opp bilder i leiligheten min for å pynte opp, men har nesten fra starten av slitt med at bildene faller ned. Bildene er i ca A3-format og printet på tykt papir, så de er litt "tunge". Til nå har jeg forsøkt dobbeltsidig teip, som ikke fungerte spesielt bra, lærertyggis som fungerer delvis, men faller av etter litt tid (dette kan være fra et par dager til rundt en uke) og sølvteip som også delvis fungerer, men det har jeg ikke fått til å bli pent. Jeg bretter teipen på en måte, men da henger bildet litt utover på en ikke så pen måte.

Håper noen kunne ha noen smarte triks til hvordan feste bilder på veggen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiker? Tegnestift?

Anonymous poster hash: 3404a...be6
  • Liker 1
Skrevet

Sikker på at veggen er ren og tørr? Kjitt skal fungere bra, så lenge du faktisk bruker nok av det. Forøvrig synes jeg printede plakater på veggene er harry.

Skrevet

Sikker på at veggen er ren og tørr? Kjitt skal fungere bra, så lenge du faktisk bruker nok av det. Forøvrig synes jeg printede plakater på veggene er harry.

Flaks det ikke er du som bor der da...

Anonymous poster hash: 303ba...908

• Liker 4
Skrevet

Spiker? Tegnestift?

Det er gipsvegg, så kan dessverre ikke bruke spiker eller tegnestift.

Veggen er ren og tørr ja :) Har brukt relativt mye kjitt etterhvert, i det siste har jeg faktisk lurt litt på om det er blitt en ny grunn til at de faller ned, tyngden av kjittet i seg selv har blitt en forsterkende effekt og et symbol på min desperasjon for å få mine bilder til å henge på veggen.

Ingen andre tips eller råd fra folk som liker å henge opp bildene sine eller plakater på veggen? :)

Skrevet

Er der lister oppe i taket? Kjøp ramme, spikre spiker eller lignende i listen, brukt hyssing/gjennomsiktig snor, fest i rammen. Så henger bildet fra listen i taket (innetter veggen).

Anonymous poster hash: c02fd...058

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...