AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 UTEN å få beskjed om det altså. Min vasker klær, bretter klær og rydder på plass klær. Resten i huset er han totalt blind for. Måtte sikkert kasta opp i senga for at han skulle vurdert å bytte sengetøy (mulig han bare hadde lagt seg godt ut på siden heller, haha, neida ) Heldigvis gjør han alt han får beskjed om så går greit, krangler forbausende lite Anonymous poster hash: 92d93...f3b
Euphemia Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Mannen min bor alene med sine to barn og gjør alt husarbeid, selv når jeg er der. Herlig. Lager mat gjør han også. <3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Deilig eksen min var sånn. Han var så ivrig på husarbeidet at jeg ikke fikk gjort noe, ble veldig lat av det og hadde konstant dårlig litt samvittighet. Liker det bedre sånn som vi har det nå Anonymous poster hash: 92d93...f3b
Hattifnatten Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Samboer vasker klær og støvsuger. Også rydder han her og der når det er nødvendig. Bretting av klær gjør vi oftest sammen. Oppvask og middagslaging bytter vi på med. Gulvvasken, og støvtørkingen er det jeg som tar meg av. Han er veldig flink til å holde det ryddig, og ta initiativ selv. Jeg er kanskje heller i motsatt ende av skalaen, så det hender det er han som må mase litt på meg . 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Jeg lot være og ta på nytt sengetøy på hans side av sengen, skulle se hvor lang tid det tok før nytt kom på. Etter 2 dager gryntet han at det hadde vært godt med nytt sengetøy?? Tror det var fjerde dagen eller noe at han registrerte at jeg IKKE kom til og gjøre det for han Han er en ivrig kar på støvsuging, men må av og til gå over på ny, når mannen ikke helt ser poenget med å flytte på ting. Tar oppvasken, ut med søppelet. Går tur med hundene. "Vasker" gulv og "tørker" støv. Vet hvor skittentøys rommet er, men ikke hvordan han skal vaske klær. I alt, han prøver virkelig, men må være ærlig og si at selv om det blir gjort helhjertet, så er det ikke det samme som når jeg gjør ting. Litt mer "fei over i en fart" når han gjør ting. Anonymous poster hash: f46de...c4c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Min dejt gjør "ALLT": Lager mat, disker, serverar, skifter sengetøy, bretter klær, støvsuger, betaler mat og morro + ting jeg ikke har råd til, masserer, klier rygg, passer barnet mitt (jeg er der da), går ut med søppel, fixer ødelagte ting (som vaskemasin og dusj), skrur, spiker og måler... UTEN at jag bett han ! Han høres helt perfekt ut og det er han, nesten. Han gjør det sikkert fordi han elskar meg og fordi jeg ikke hatt det så enkelt i det siste... Blir herlig når jeg kan gi tillbake med både energi, kærlighet og gaver. Han er så bra <3 Hm, kanskje jeg borde bli sammen med han snart sånn at han ikke går til noen annen..? Anonymous poster hash: 8a7f7...af2 1
Gjest Keikolina Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Han kan en sjelden gang gå ut med søpla og vasker sine egne klær når jeg streiker innimellom og kun vasker mine og barnas klær.
Gjest Doh Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Han gjør like mye som meg, og tar like mye initiativ til husarbeid som meg. 1
jita Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Hvis en av oss starter med husarbeid så begynner bare den andre med et annet rom. Ingen av oss har samvittighet til å la den andre stå å vaske alene, og det er litt forskjellig hvem av oss som begynner men vi vasker vel som oftest en gang i uka. Jeg hadde ikke taklet en mann som ikke gadd å gjøre noe.
thinkywinky Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Alt. Spørsmålet her er egentlig hva JEG gjør...
MissStiles Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Han er flink til å ta initiativ til å gjøre husarbeid, både vaske leiligheten, handle mat, vaske klær og lage mat. Veldig heldig med han! Men vi delee på alt.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Hvis en av oss starter med husarbeid så begynner bare den andre med et annet rom. Ingen av oss har samvittighet til å la den andre stå å vaske alene, og det er litt forskjellig hvem av oss som begynner men vi vasker vel som oftest en gang i uka. Jeg hadde ikke taklet en mann som ikke gadd å gjøre noe. Hos oss er det ikke snakk om å gidde, men hva han ser /ikke ser. Er ikke så ofte vi gjør husarbeid sammen pga jobbene våre og ungene, men hvis jeg begynner å gjøre noe og han ikke er opptatt med unger eller andre ting begynner jo han også. Hadde heller aldri orket å bo med en mann som ikke gadd å gjøre noe, men aksepterer (stort sett) at han ikke ser ting som jeg. Blir jo irritert av og til når jeg ikke kan begripe at han ikke reagerer på at kjøkkenbenken flyter over eller at det ikke er synlig gulv på badet Når jeg ser hvordan foreldrene hans har det er det uansett et mirakel at han er så flink som han er TSAnonymous poster hash: 92d93...f3b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Han går ut med søpla, støvsuger i ny og ne, setter over en vask eller to og bretter klær. Støv 'ser' han ikke og at sengetøy skal byttes på mer enn et par ganger i året evner han ikke en tanke. Anonymous poster hash: 04ca6...617
Suss81 Skrevet 21. august 2013 #17 Skrevet 21. august 2013 Min gjør bare stort sett det han får beskjed om. Frivillig så lager han mat en sjelden gang, hiver over noe klesvask ett par ganger i året og av og til rydder han opp etter seg selv. Han er ett sosehode...Men han gjør så mange andre søte ting at det er egentlig greit at han er blind for skitt og rot i perioder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå