Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og far til mine barn gikk fra meg for et par år siden. Bruddet var vel egentlig mitt valg og jeg tok opp skilsmisse, eller forlangte i en melding etter han hadde dratt etter bok en krangel.

Han hoppet på ei "venninne" han hadde som bar så søt og snill og stilte opp i denne vanskelige tiden for han.

Etter ei stund etter at ting hadde lagt seg (ja, etter han dumpet hun også) og prøve igjen.

Men noe er ødelagt, og det er fortsatt ødelagt enda. Jeg vil gjerne at vi skal klare det, tror jeg i hvertfall.

Det som har kommer mer snikende er at jeg lurer på om jeg egentlig vil det.

For jeg vil ha en familie og ikke mine,dine, våre og jeg vil at barna skal vokse opp i sin kjernefamilie. Noe jeg alltid savnet da jeg var liten.

Jeg lurer på om jeg kanskje er så opphengt i dette at jeg prøver underbevisst å la være å tenke på det faktum at jeg faktisk ikke vet om vi egentlig fungerer som kjærester. Men vi fungerer godt som foreldre sammen. Og jeg elsker å være en familie.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Noen som har opplevd noe i nærheten som kan fortelle sin historie?

Anonymous poster hash: c4072...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortsatt kontakt med denne venninna? Føler du at det er ødelagt pga henne, eller bruddet generelt og at dere ikke passer sammen utenom familien?

Gjest Elseby13
Skrevet

Unnskyld men jeg skjønte ikke starten av innlegget..? Du slo opp med han i en melding? Etter at dere kranglet om en bok(??). Dette må du forklare. Det virker som om hele skilsmissen var en impulshandling.

Skrevet

Har du fortsatt kontakt med denne venninna? Føler du at det er ødelagt pga henne, eller bruddet generelt og at dere ikke passer sammen utenom familien?

Beklager, skrev fra telefon og ser det ble mye rot.

Det var hans venninne som han hoppet på. Hun var så VELDIG støttende for han under bruddet.

Skrevet

Unnskyld men jeg skjønte ikke starten av innlegget..? Du slo opp med han i en melding? Etter at dere kranglet om en bok(??). Dette må du forklare. Det virker som om hele skilsmissen var en impulshandling.

Beklager igjen, det ble mye tull.

Jeg skrev på melding at jeg ville skilles etter at vi hadde kranglet. Hva kranglem handlet om, det må gudene vite.

Gjest Elseby13
Skrevet

Ok nå er jeg med. Jeg mener likevel at dere kan ha forhastet dere inn i skilsmissen, akkurat som han hastet inn i nytt forhold. Det kan jo tenkes at begge har vokst etter bruddet og kanskje ønsker å redde forholdet?

Hvis han også ønsker det, er det jo ikke dumt å prøve parterapi. Jeg mener, da har du i hvertfall gitt det en reell sjanse.

Håper det ordner seg!

Skrevet

Hun mener nok etter Nok en krangel, ikke Bok.

Anonymous poster hash: 00ee8...d71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...