AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Nå er jeg rimelig frustrert her. Hvorfor tør ikke damer (og menn forsåvidt) å si ordet "nei" om de egentlig mener NEI..? Isteden driter de å svare/kjedelige korte svar. Så svarer hun av og til, ganske entuiastiske svar også, gir meg dermed et lite håp om at hun en gang kanskje vil treffe meg likevel, også blir det stille igjen. Hvorfor? Er det feighet? Er hun egentlig interessert men prøver å legge det på is til et evt bedre tidspunkt? Har hun meg på gress?Anonymous poster hash: 4f7d1...77b 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 De er ikke interessert men liker oppmerksomheten, kanskje? Det er en mulighet. Anonymous poster hash: dc81a...9d1 1
melly666 Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Frykt for konfrontasjon og det å skuffe noen/gjøre de sint. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Finns da menn som er slik også! Grrrrrr Anonymous poster hash: aaad2...c7e 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Hadde du visst om all den dritten vi mottar om vi sier nei rett ut, så ville du skjønt det bedre. Jeg har blitt kalt hore, jævla drittkjærring og det som er om jeg sier nei med engang. Om jeg derimot får det til å dø sakte men sikkert, så blir jeg hvertfall ikke skjelt ut. Anonymous poster hash: 323e9...cf4 4
Gjest Vena Cava Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Vet om en mann som er akkurat lik. Utrolig irriterende! Det er bare et ord det er snakk om. Burde ikke være så vanskelig. Ta det med rota sier jeg bare...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Ts her.. Det rare er at hun var veldig pratsom før. Og viste tydelig interesse i å treffe meg igjen. Snakket masse på meldinger og hun sa jeg kunne komme å overnatte om jg ville. Så det hadde jo vært fint å faktisk fått et skikkelig svar. Skal jeg spørre henne rett ut?Anonymous poster hash: fdd97...607
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Kanskje hun ser deg mer som en venn og vil beholde deg som en venn. Kanskje hun derfor ikke sier brutalt NEI og dermed gjør stemningen mellom dere klein, anspent og merkelig som tilslutt ender med at vennskapet faller sammen. Kanskje hun heller håper at du (tar hintet) slutter å være betatt av en som ikke gir deg den oppmerksomheten du fortjener (da det er snakk om en person som du liker og faktisk skal like deg tilbake) og at du i bunn og grunn, av mangel på bedre ord,klarer å "get over it." ? Anonymous poster hash: 80a1d...8f8 1
Hapa Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Nå er jeg rimelig frustrert her. Hvorfor tør ikke damer (og menn forsåvidt) å si ordet "nei" om de egentlig mener NEI..? Isteden driter de å svare/kjedelige korte svar. Så svarer hun av og til, ganske entuiastiske svar også, gir meg dermed et lite håp om at hun en gang kanskje vil treffe meg likevel, også blir det stille igjen. Hvorfor? Er det feighet? Er hun egentlig interessert men prøver å legge det på is til et evt bedre tidspunkt? Har hun meg på gress?Anonymous poster hash: 4f7d1...77b Det høres ikke ut som hun er interessert i noe seriøst i hvert fall, da hadde hun nok kommunisert på en annen måte. Dersom jeg var i dine sko, TS, ville jeg antatt at hun ikke var interessert og samtidig regnet med at hun var for feig til å si det rett ut til deg. Slutt å ta kontakt med henne så får du se. Er hun interessert tar hun kontakt; er hun ikke interessert gjør hun det ikke. Jeg skjønner at dette er en kjip situasjon å være i, man kjemper jo gjerne for noen man liker. Man må bare innse at noen er for feige til å gjøre det rette, de tør ikke si hva de føler (dette gjelder for øvrig begge kjønn). 1
Steinar40 Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Manglende interesse, usikkerhet, feighet, oppmerksomhetssjuk og/eller at det er praktisk å ha en gående på gress.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Jeg er i samme situasjon, bare fra begge sider, er jente. Har en fyr som tydeligvis er dødsinteresert, han sender meg meldinger i hytt og pine, virker rimelig desperat, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke si rett ut at jeg IKKE er intressert.. Jeg vet han er en snill gutt og jeg vil ikke såre han, så jeg svarer noenganger bare for å være hyggelig.. Vet det er slemt fordi jeg gir falske forhåpninger, går bare rundt å håper at han gir seg snart.. for jeg klarer ikke såre han:/ På den andre siden er det en fyr JEG er dritkeen på, som virka litt intressert en periode, men som nå bare har gitt f i å svare meg og som ikke tar kontakt lenger, tror han har møtt en annen dame på byen som han er mer intr i nå og dermed dreit han i meg.. så sitter jeg her da, kjempelei meg. Skulle ønske han kunne sagt at han ikke var intr i noe mer istedenfor å bare ikke svare. Karma er kjipe greier......Anonymous poster hash: 91ee3...c22
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Karma kan være det. Det er ingen som gidder å kaste ball med noen som aldri kaster den tilbake. Anonymous poster hash: defc1...82b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Karma kan være det. Det er ingen som gidder å kaste ball med noen som aldri kaster den tilbake.Anonymous poster hash: defc1...82b Tror du misforsto litt hvis det var mitt innlegg du siktet til Anonymous poster hash: 91ee3...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå